Модернізація вищої освіти України і Болонський процес МФ Степко, ЯЯ Болюбош, КМ Левківський Освіта, 2004 | 69 | 2004 |
Основні тенденції розвитку систем освіти та освітніх технологій у світовій педагогічній практиці ВЛ Кондратюк, ММ Волос, ІІ Бабин Відкритий урок, 21-24, 2002 | 56 | 2002 |
Стратегія та сучасні тенденції розвитку університетської освіти України в контексті Європейського простору вищої освіти на період до 2020 р.[Електронний ресурс] І Бабин, В Ликова Режим доступу: http://www. tempus. org. ua/uk/national-team-here/238 …, 2020 | 55 | 2020 |
Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти ІІ Бабин Педагогіка і психологія 2, 61-71, 2009 | 43 | 2009 |
Болонський процес у фактах і документах МФ Степко, ЯЯ Болюбаш, ВД Шинкарук, ВВ Грубінко, ІІ Бабин Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003 | 40 | 2003 |
Модульна організація процесу навчання в загальноосвітній середній школі ІІ Бабин -13.00. 01, Тернопіль, 1997.-175 с, 1997 | 23 | 1997 |
Національний освітній глосарій: вища освіта ІІ Бабин, ЯЯ Болюбаш, АА Гармаш К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди, 2011 | 21 | 2011 |
Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу ВВ Грубінко, ІІ Бабин Медична освіта, 7-14, 2004 | 18 | 2004 |
Вища освіта України і Болонський процес. Навчальна програма МФ Степко, ЯЯ Болюбаш, ВД Шинкарук, ВВ Грубінко, ІІ Бабин Київ-Тернопіль: Вид. ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004 | 17 | 2004 |
Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.) МФ Степко, ЯЯ Болюбаш, ВД Шинкарук, ВВ Грубінко, ІІ Бабин Тернопіль: ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004 | 17 | 2004 |
Особливості організації навчання на основі системного дидактичного модуля І Бабин, Г Жирська Педагогіка і психологія професійної освіти, 110-113, 1997 | 16 | 1997 |
Забезпечення якості вищої освіти: європейський, національний та інституційний рівні ІІ Бабин Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2011 | 14 | 2011 |
Пізнай себе. Матеріали до курсу «Валеологія» ІІ Бабин, АВ Царенко, ВМ Черняк, ГФ Яцук Тернопіль: ТДПІУО, ТОШО, 2002 | 13 | 2002 |
Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна–Болонья–Саламанка–Прага–Берлін) МФ Степко, ЯЯ Болюбаш, ВД Шинкарук, ВВ Грубінко, ІІ Бабин В. Гнатюка, 2003 | 11 | 2003 |
Формування системи забезпечення якості вищої освіти: доповідь [Електронний ресурс] ІІ Бабин Кредитно-модульна система організації навчального процесу: науково …, 2004 | 9 | 2004 |
Зміна парадигми підходу до навчання в університеті–із орієнтованого на викладача до студентоцентрованого як основна вимога ЄПВО ІІ Бабин Політика інтелектуальної власності в університетах і науково-дослідних …, 2016 | 8 | 2016 |
Вища освіта України і Болонський процес: стан, проблеми, перспективи ІІ Бабин Шляхи модернізації вищої освіти в контексті євроінтеграції, 16-19, 2008 | 7 | 2008 |
Положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців ВВ Грубінко, ІІ Бабин, ОВ Гузар Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2004 | 7 | 2004 |
Формування валеологічної культури− основа гармонійного розвитку особистості І Бабин, В Кондратюк Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка.(Серія Педагогіка).− Тернопіль, 73-75, 2002 | 7 | 2002 |
Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в Європейському просторі вищої освіти Ю Бобало, В Павлиш, А Загородній, І Бабин Вища школа, 19-31, 2014 | 4 | 2014 |