Communications and Communicative Technologies / Вісник Дніпропетровського університету. Серія
Communications and Communicative Technologies / Вісник Дніпропетровського університету. Серія
ДНУ ім. О. Гончара, ФСЗМК, Oles Honchar Dnipro National University
Підтверджена електронна адреса в fszmk.dnulive.dp.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Рерайтинг як явище сучасної інтернет-журналістики
Л Ремажевська
Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Соціальні комунікації».–2012 …, 0
3
Словотвірні особливості індивідуально-авторських номінацій у творах О. Гончара
СЮ Жарко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 51-55, 2013
22013
Самопрезентація у соціальних мережах: акаунт у Facebook як інструмент створення іміджу
ЕД Циховська
12017
Особливості конвергенції на прикладі медій католицької церкви в інтернеті
N Hado
Communications and Communicative Technologies 24 (12), 45-52, 2016
12016
The guardian: від другорядної манчестерської газети до одного з найбільш цитованого медіа світу
ОВ Кирилова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 60-67, 2013
12013
Трансформація жанрових форм українського журнального подорожнього нарису 1925–початку 1930-х років
ТВ Ковальова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 72-76, 2013
12013
Variability of History: Niall Ferguson “The Square and The Tower”
O Hudoshnyk
Communications and Communicative Technologies, 79-81, 2018
2018
Expressive potential of publicism
N Pidmohylna
Communications and Communicative Technologies, 73-78, 2018
2018
Rationale of Japanese media theory in the social communicationsdiscourse
B Pashchenko
Communications and Communicative Technologies, 68-72, 2018
2018
Applicable aspects of the use of internet marketing technologies in informational conflicts
O Kurban
Communications and Communicative Technologies, 55-61, 2018
2018
The illustrative concept of the production of “City” by V. Pidmohylnuy
N Ivanova, А Mykhailova
Communications and Communicative Technologies, 46-54, 2018
2018
Methodical aspects of medialinguistic technologies teaching
L Huba
Communications and Communicative Technologies, 39-45, 2018
2018
The Western Ukrainian regional press in transitional period from totalitarianism to democracy: 1988-1998
О Greskiv
Communications and Communicative Technologies, 29-38, 2018
2018
Heterostereotype of Ukraine in the discourse of quality British newspapers
M Butyrina, Y Garkavenko
Communications and Communicative Technologies, 22-28, 2018
2018
Copywriting as an activity of online content creation
N Blynova, O Kyrylova
Communications and Communicative Technologies, 13-21, 2018
2018
PR-activity of Ukrainian universities in social networks
A Bakhmetieva
Communications and Communicative Technologies, 4-12, 2018
2018
Журнал самвидаву «Пороги»: типологічні особливості, проблематика, жанри
O Melnykova
Комунікації та комунікативні технології, 23-27, 2018
2018
Експлікації медіаконцепту «національна ідентичність» у дискурсі якісних видань
M Butyrina
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 6-11, 2017
2017
Соціальні мережі в діяльності PR-фахівця
V Myronenko
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 71-79, 2017
2017
Передмова як камертон видання
N Pidmogilna
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 98-103, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20