Communications and Communicative Technologies / Вісник Дніпропетровського університету. Серія
Communications and Communicative Technologies / Вісник Дніпропетровського університету. Серія
ДНУ ім. О. Гончара, ФСЗМК, Oles Honchar Dnipro National University
Підтверджена електронна адреса в fszmk.dnulive.dp.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Словотвірні особливості індивідуально-авторських номінацій у творах О. Гончара
СЮ Жарко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 51-55, 2013
32013
Рерайтинг як явище сучасної інтернет-журналістики
Л Ремажевська
Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Соціальні комунікації».–2012 …, 0
3
Самопрезентація у соціальних мережах: акаунт у Facebook як інструмент створення іміджу
ЕД Циховська
22017
The guardian: від другорядної манчестерської газети до одного з найбільш цитованого медіа світу
ОВ Кирилова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 60-67, 2013
22013
Copywriting as an activity of online content creation
N Blynova, O Kyrylova
Communications and Communicative Technologies, 13-21, 2018
12018
Вплив сучасних тенденцій розвитку газетного ринку Німеччини на процес гетеростереотипізації України в якісних німецьких виданнях
Y Garkavenko
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 12-18, 2017
12017
Особливості конвергенції на прикладі медій католицької церкви в інтернеті
N Hado
Communications and Communicative Technologies 24 (12), 45-52, 2016
12016
Застосування гейміфікації для вирішення рекламних та PR-завдань
А Bezchotnikova
Communications and Communicative Technologies 24 (12), 8-18, 2016
12016
ЧАСОПИС «НОВІ ДНІ»: РУБРИКИ «ЧИТАЧІ ПИШУТЬ» ТА «НАШЕ ЛИСТУВАННЯ» ЯК СКЛАДНИК РЕДАКТОРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ПЕТРА ВОЛИНЯКА (МАТЕРІАЛИ 1960 р.)
МР Яблонський
Вісник Дніпропетровського університету. Серія Соціальні комунікації 24 (12 …, 2016
1*2016
Гетеростереотипізація України у британських та німецьких друкованих ЗМІ
ЮС Гаркавенко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 20-24, 2015
12015
Трансформація жанрових форм українського журнального подорожнього нарису 1925–початку 1930-х років
ТВ Ковальова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 72-76, 2013
12013
Literary reminiscences in the media texts as means of popularization reading
V Khmil-Chupryna
Communications and Communicative Technologies, 84-89, 2019
2019
Ukrainian military press: correspondence to lifetime
N Pidmohylna, A Nauruzov
Communications and Communicative Technologies, 62-69, 2019
2019
«The New York Times»: the experience of editorship formula formation in the ХІХ-th с.
V Pavlenko, O Nazarenko
Communications and Communicative Technologies, 56-61, 2019
2019
Immersive journalism: the factors of effective functioning
O Kyrylova
Communications and Communicative Technologies, 48-55, 2019
2019
Documentary comics in modern scientific discourse and Ukrainian comics space
O Hudoshnyk
Communications and Communicative Technologies, 32-40, 2019
2019
Media reception of PR activities in the discourse of British and Ukrainian quality newspapers: comparative analysis
Y Garkavenko
Communications and Communicative Technologies, 26-31, 2019
2019
“Bukvar Yuzhnorusskіy, 1861” by Taras Shevchenko in the communicative space of Ukraine: the reality and prospects of presence
I Bucharskaya
Communications and Communicative Technologies, 19-25, 2019
2019
Journalism as a synergistic object
M Butyrina
Communications and Communicative Technologies, 13-18, 2019
2019
Latent semantic indexing (LSI) and its impact on copywriting
N Blynova
Communications and Communicative Technologies, 4-12, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20