Поважати тести (З досвіду оптимального використання комп’ютерних тестових комплексів на підсумкових уроках з історії середніх віків). Всесвітня історія. 7 клас ЮБ Малієнко Історія в школах України.–2005 7, 26-31, 2005 | 9 | 2005 |
Інтегрування ключових компетентностей у зміст історичної освіти в ліцеї Ю Малієнко Український педагогічний журнал, 91-98, 2018 | 8 | 2018 |
Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів Л Величко, Н Демиденко, О Козленко, Ю Малієнко, Ю Мельник, ... Український педагогічний журнал, 110-137, 2016 | 7 | 2016 |
Досліджуємо історію і суспільство: підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти О Пометун, Т Ремех, Ю Малієнко ЦКЬ: Шр8://рібгисЬпук. сот. иа/1675-_бо81іб_і8Їогіуі_ротеїип. Ьїт1, 27, 2022 | 6 | 2022 |
Дослідницька діяльність старшокласників на уроках історії ЮБ Малієнко Уманський державний педагогічний університет, 2011 | 6 | 2011 |
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти О Пометун, Т Ремех, Ю Малієнко, П Мороз | 5 | 2021 |
Теоретичні засади візуалізації змісту підручників з історії для старшої школи у контексті компетентнісного навчання Ю Малієнко Проблеми сучасного підручника, 149-149, 2019 | 5 | 2019 |
Методика компетентнісно орієнтованого навчання всесвітньої історії у 7-му класі ЮБ Малієнко ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 5 | 2018 |
Формування історичної компетентності засобами підручника з історії Середніх віків ЮБ Малієнко Проблеми сучасного підручника, 203-212, 2016 | 5 | 2016 |
Викладання історії в 5-му класі. Посібник для вчителя ОІ Пометун, ЮБ Малієнко Бібліотека журналу «Історія і суспільствознавство в школах України: теорія і …, 2013 | 5 | 2013 |
Проблеми вивчення повсякденності на кроках історії середніх віків. На прикладі теми “Населення, природа і матеріальний світ європейського середньовіччя” ЮБ Малієнко Історія в середніх і вищих навчальних закладах України, 44-48, 2005 | 5 | 2005 |
Інтеграція як концепт сучасного підручникотворення Ю Малієнко Проблеми сучасного підручника, 123-131, 2021 | 4 | 2021 |
Віртуальні екскурсії в контексті онлайн-навчання учнів Ю Малієнко, Т Ремех URL: https://lib. iitta. gov. ua/727872/1/3Muzey_tezy_ COVID_web-4-% D1 81, D1, 2021 | 4 | 2021 |
Компетентнісно орієнтовані завдання у змісті курсів історії в ліцеї: суть, структура, класифікація, значення Ю Малієнко Український педагогічний журнал, 111-118, 2019 | 4 | 2019 |
Оновлені програми з історії України 2022: наративи, концепти, перспективи підручникотворення Ю Малієнко, О Гурська Проблеми сучасного підручника, 125-136, 2022 | 3 | 2022 |
Поняття «історична свідомість старшокласників» у контексті компетентнісного навчання Ю Малієнко Проблеми сучасного підручника, 244-252, 2018 | 3 | 2018 |
Історія України (вступ до історії): підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів ОІ Пометун, ІА Костюк, ЮБ Малієнко Vydavnyčyj dim" Osvita", 2016 | 3 | 2016 |
Ключові компетентності як інтегративний показник Нової української школи ЮБ Малієнко КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020 | 2 | 2020 |
Виховні аспекти змісту підручників «Історія середніх віків» ЮБ Малієнко Проблеми сучасного підручника, 381-389, 2014 | 2 | 2014 |
Всесвітня історія ОІ Пометун, Ю Малієнко, О Дудар Історія України. Підручник для 6, 0 | 2 | |