Подписаться
Юлія Малієнко
Юлія Малієнко
Інститут педагогіки НАПН України
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Поважати тести (З досвіду оптимального використання комп’ютерних тестових комплексів на підсумкових уроках з історії середніх віків). Всесвітня історія. 7 клас
ЮБ Малієнко
Історія в школах України.–2005 7, 26-31, 2005
92005
Інтегрування ключових компетентностей у зміст історичної освіти в ліцеї
Ю Малієнко
Український педагогічний журнал, 91-98, 2018
82018
Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів
Л Величко, Н Демиденко, О Козленко, Ю Малієнко, Ю Мельник, ...
Український педагогічний журнал, 110-137, 2016
72016
Досліджуємо історію і суспільство: підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти
О Пометун, Т Ремех, Ю Малієнко
ЦКЬ: Шр8://рібгисЬпук. сот. иа/1675-_бо81іб_і8Їогіуі_ротеїип. Ьїт1, 27, 2022
62022
Дослідницька діяльність старшокласників на уроках історії
ЮБ Малієнко
Уманський державний педагогічний університет, 2011
62011
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти
О Пометун, Т Ремех, Ю Малієнко, П Мороз
52021
Теоретичні засади візуалізації змісту підручників з історії для старшої школи у контексті компетентнісного навчання
Ю Малієнко
Проблеми сучасного підручника, 149-149, 2019
52019
Методика компетентнісно орієнтованого навчання всесвітньої історії у 7-му класі
ЮБ Малієнко
ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018
52018
Формування історичної компетентності засобами підручника з історії Середніх віків
ЮБ Малієнко
Проблеми сучасного підручника, 203-212, 2016
52016
Викладання історії в 5-му класі. Посібник для вчителя
ОІ Пометун, ЮБ Малієнко
Бібліотека журналу «Історія і суспільствознавство в школах України: теорія і …, 2013
52013
Проблеми вивчення повсякденності на кроках історії середніх віків. На прикладі теми “Населення, природа і матеріальний світ європейського середньовіччя”
ЮБ Малієнко
Історія в середніх і вищих навчальних закладах України, 44-48, 2005
52005
Інтеграція як концепт сучасного підручникотворення
Ю Малієнко
Проблеми сучасного підручника, 123-131, 2021
42021
Віртуальні екскурсії в контексті онлайн-навчання учнів
Ю Малієнко, Т Ремех
URL: https://lib. iitta. gov. ua/727872/1/3Muzey_tezy_ COVID_web-4-% D1 81, D1, 2021
42021
Компетентнісно орієнтовані завдання у змісті курсів історії в ліцеї: суть, структура, класифікація, значення
Ю Малієнко
Український педагогічний журнал, 111-118, 2019
42019
Оновлені програми з історії України 2022: наративи, концепти, перспективи підручникотворення
Ю Малієнко, О Гурська
Проблеми сучасного підручника, 125-136, 2022
32022
Поняття «історична свідомість старшокласників» у контексті компетентнісного навчання
Ю Малієнко
Проблеми сучасного підручника, 244-252, 2018
32018
Історія України (вступ до історії): підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ОІ Пометун, ІА Костюк, ЮБ Малієнко
Vydavnyčyj dim" Osvita", 2016
32016
Ключові компетентності як інтегративний показник Нової української школи
ЮБ Малієнко
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020
22020
Виховні аспекти змісту підручників «Історія середніх віків»
ЮБ Малієнко
Проблеми сучасного підручника, 381-389, 2014
22014
Всесвітня історія
ОІ Пометун, Ю Малієнко, О Дудар
Історія України. Підручник для 6, 0
2
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20