Підписатись
Станіслав Васильович Яцентюк, Stanislav Yatsentyuk
Станіслав Васильович Яцентюк, Stanislav Yatsentyuk
НТУ "Дніпровська політехніка" - Dnipro University of Technology
Підтверджена електронна адреса в nmu.org.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бренд продукції промислових підприємств: дуалістичний підхід
СВ Яцентюк
Вісник СНУ ім. В. Даля, 200, 2013
102013
Формування ідентичності та іміджу бренду у процесі його позиціонування
СВ Яцентюк
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 163-167, 2013
102013
Формування ідентичності та іміджу бренду у процесі його позиціонування
СВ Яцентюк
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 163-167, 2013
102013
Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи
СВ Яцентюк
Економічний вісник Національного гірничого університету, 84-92, 2012
92012
Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP–розривом бренду»; Creation of an effective approach to the …
СВ Яцентюк
Науковий журнал Економічний вісник Національного гірничого університету …, 2015
72015
Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО; Marketing branding strategies in the education market: aspects of competitiveness
СВ Яцентюк
Науковий журнал Економічний вісник Національного гірничого університету …, 2019
62019
Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика
СВ Яцентюк
Економічний вісник Національного гірничого університету, 110-116, 2012
62012
Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах; Influence of the brand attributes on the formation of its target image under …
СВ Яцентюк
Науковий журнал Економічний вісник Національного гірничого університету …, 2020
52020
Кинематическая модель оползневых склонов: монография
АВ Зуска
Д.: НГУ, 9-13, 2014
42014
Структурно-логічна модель формування та розвитку бренду продукції промислового призначення
СВ Яцентюк
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 52-57, 2014
32014
Формування сукупного капіталу бренду: особливості споживчої взаємодії бренду на ринку В2В
СВ Яцентюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
32014
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
AE Voronkova, SV Yatsentyuk
Економіка промисловості, 147-155, 2013
32013
Створення капіталу бренду: структура, характеристики, елементи
СВ Яцентюк
Сучасні аспекти розвитку фінансових та інноваційноінвестиційних процесів …, 2013
32013
Застосування особливостей продукції промислового призначення при формуванні та розвитку брендів промислових підприємств
СВ Яцентюк
Бізнес Інформ, 155-160, 2014
22014
Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства
СВ Яцентюк
Видавництво НГУ, 2015
12015
Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення
СВ Яцентюк
Економічний вісник Національного гірничого університету, 56-64, 2014
12014
БРЕНД-СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ОВ Сиволовська, ОМ Мкртичьян, СВ Яцентюк, ОВ Сорока
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ …, 2023
2023
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
М Бахілін
2021
БРЕНДИНГ ТА РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ НЕПРБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
СВ Яцентюк
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 287, 2021
2021
Робоча програма навчальної дисципліни «Брендинг» для бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
СВ Яцентюк
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20