Follow
Шафалюк Олександр Казимирович
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетингова товарна політика
ВЯ Кардаш
К.: КНЕУ 156, 87, 1997
5581997
Товарна інноваційна політика
ВЯ Кардаш, ІА Павленко, ИА Павленко, ОК Шафалюк, АК Шафалюк
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002
2642002
Гуманістична концепція споживача в маркетингу: монографія
ОК Шафалюк
К.: КНЕУ, 2008
682008
Поведінка споживачів: Курс лекцій
ОК Шафалюк
К.: КНЕУ 68, 2003
352003
Товарна iнновацiйна полiтика: пiдручник
ВЯ Кардаш, IА Павленко, ОК Шафалюк
232002
Товарна інноваційна політика: Навч. метод. посібник для самост. вивч. дисц
ВЯ Кардаш, ІА Павленко, ОК Шафалюк
К.: КНЕУ, 2001
132001
Методологічні проблеми і можливості розвитку Інтернет-маркетингу
ОК Шафалюк
Маркетинг і цифрові технології 1 (1), 108-127, 2017
92017
Гуманiстична концепцiя споживача в маркетингу: монографiя
ОК Шафалюк
92008
Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств
ОК Шафалюк
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
72011
Особливості структури споживання і конкуренції на ринку молокопродуктів України
О Шафалюк
Маркетинг в Україні, 4-10, 2006
72006
Товарна iнновацiйна полiтика
ВЯ Кардаш, IА Павленко, ОК Шафалюк
72002
Сучасні підходи в оптимізації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств
ОК Шафалюк
Маркетинг в Україні, 49-58, 2009
62009
Потенціал розвитку партнерських програм маркетингу за зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів
ОК Шафалюк, АК Шафалюк, МС Шафалюк
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
42018
Організація аналітичної роботи на підприємстві з використанням маркетингових методик моніторингу, діагностики і аудиту
ОК Шафалюк
Економічні науки. Cерія: Облік і фінанси, 479-487, 2010
42010
Методологічні наслідки розвитку прогресивних науково-дослідних підходів у вивченні поведінки споживачів
ОК Шафалюк
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2009
42009
Споживач в маркетингу
ОК Шафалюк
Державний вищий навчальний заклад" Київський національний економічний ун-т …, 2009
42009
Розвиток інновацій і запитів споживачів у формуванні ринкових можливостей підприємств
ОК Шафалюк
Маркетинг в Україні, 52-57, 2006
42006
Товарная инновационная политика: учебник
ВЯ Кардаш, ИА Павленко, ОК Шафалюк
К.: КНЭУ, 2002
42002
Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України
СО Малюк
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 183-187, 2014
32014
Нові тренди ринків та індустрій інформаційно-комунікаційних послуг і креативу, забезпечення конкурентоспроможності спеціалізованих підприємств
ОК Шафалюк
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
32013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20