Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ВНЗ Г Пономарьова, А Харківська, Т Нестеренко, Л Кондрацька, Т Отрошко, ... | 9 | 2015 |
Організація самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині ХХ століття НО Ткачова, ОН Чиж, ІП Репко | 9 | 2010 |
Позааудиторна робота ВНЗ як шлях самореалізації студентів ІП Репко Scientific notes of the pedagogical department, 180-186, 2013 | 6 | 2013 |
Організація контролю за навчальною діяльністю учнів народних шкіл України у другій половині ХІХ століття І Репко | 6 | 2008 |
Роль засобів масової комунікації у формуванні особистості ІП Репко Теорія та методика навчання та виховання, 160-168, 2013 | 5 | 2013 |
Практикум із методики організації виховної роботи в закладах вищої освіти Г Пономарьова, І Репко, В Одарченко | 3 | 2018 |
Шляхи формування інтелектуальної компетентності в досвіді професійної підготовки майбутніх учителів ІП Репко, ВІ Одарченко Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2016 | 3 | 2016 |
Питання підготовки вчителів для народних шкіл України другої половини 19-го століття ІП Репко ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 37-40, 2010 | 3 | 2010 |
Конкуренто-спроможність особистості: генезис та еволюція поняття ЯЗ Інна Репко, Вероніка Одарченко Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2021 | 2* | 2021 |
Педагогічне дорадництво в Україні: реалії та перспективи ІП Репко, ВІ Одарченко Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація, 198, 2016 | 2 | 2016 |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО УПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІПР Вероніка Ігорівна Одарченко ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ, 190-192, 2022 | 1* | 2022 |
Організаційно-педагогічні умови ефективності науково-методичної роботи у педагогічних закладах вищої освіти ІП Репко, ІО Степанець Наукові записки кафедри педагогіки 1 (48), 47-55, 2021 | 1 | 2021 |
Розвиток гуманістичної центрації у майбутніх педагогів І Репко, О Ільченко | 1 | 2019 |
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І Репко | 1 | 2017 |
ІМПРОВІЗАЦІЇ ЯК КОМПОНЕНТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ І Репко, В Красногорська | 1 | 2017 |
Самостійна пізнавальна діяльність як засіб формування майбутнього фахівця ІП Репко, ВІ Одарченко ТА ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ, 114, 2016 | 1 | 2016 |
Практикум з педагогіки Г Пономарьова, І Репко, В Одарченко | 1 | 2016 |
Деякі аспекти підготовки майбутніх вчителів до інноваційної діяльності І Репко | 1 | 2016 |
Формування проектної культури майбутнього педагога ІП Репко Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2015 | 1 | 2015 |
Обґрунтування педагогічної проблеми становлення духовного досвіду особистості учнів ІП Репко Наукові записки кафедри педагогіки, 157-162, 2011 | 1 | 2011 |