Методологія та організація наукових досліджень БІ Мокін, ОБ Мокін ВНТУ, 2015 | 95 | 2015 |
Математичні методи ідентифікації динамічних систем БІ Мокін, ВБ Мокін, ОБ Мокін Вінниця: ВНТУ, 2010 | 43 | 2010 |
Математичні методи ідентифікації електромеханічних процесів БІ Мокін, ВБ Мокін, ОБ Мокін ВНТУ, 2005 | 42 | 2005 |
Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 116-121, 2013 | 25 | 2013 |
Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 55-58, 2008 | 20 | 2008 |
Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 45-47, 2004 | 20 | 2004 |
Стратегія пошуку оптимального співвідношення лабораторного практикуму та наукових досліджень в навчальному процесі інженерних спеціальностей БІ Мокін, ВО Папьєв, ОВ Мокін Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2002 | 18 | 2002 |
Теорія автоматичного керування. Методологія та практика оптимізації: навчальний посібник БІ Мокін, ОБ Мокін Вінниця: ВНТУ, 2013.–210 с., 2021 | 17 | 2021 |
Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами постійного струму. Монографія БІ Мокін, ОБ Мокін Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008 | 16 | 2008 |
Оптимізація електроприводів. Навчальний посібник БІ Мокін, ОБ Мокін Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2004 | 16 | 2004 |
Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 2) БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 28-33, 2009 | 14 | 2009 |
Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з урахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості ОБ Мокін, БІ Мокін Наукові праці Вінницького національного технічного університету, 2010 | 13 | 2010 |
Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 20-24, 2010 | 11 | 2010 |
Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 57-61, 2004 | 10 | 2004 |
Моделювання та оптимізація руху багатомасових електричних транспортних засобів поверхнями зі складним рельєфом: монографія ОБ Мокін, БІ Мокін Вінниця: ВНТУ, 2013.–192 с, 2013 | 9 | 2013 |
До питання вибору вітрових двигунів і електричних генераторів вітрових електричних станцій БІ Мокін, ОБ Мокін, ОА Жуков Вісник Вінницького політехнічного інституту, 52-62, 2007 | 9 | 2007 |
Модель обмеження на лінійну швидкість вагона електропотяга під час його руху по закругленню колії БІ Мокін, ОБ Мокін Вісник Вінницького політехнічного інституту, 27-29, 2009 | 8 | 2009 |
До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом БІ Мокін, ОБ Мокін, ВВ Горенюк Вісник Вінницького політехнічного інституту, 32-39, 2019 | 7 | 2019 |
Оптимізація руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги ОБ Мокін, БІ Мокін, ОД Фолюшняк, ВА Лобатюк Вісник Вінницького політехнічного інституту, 56-60, 2013 | 7 | 2013 |
Matematychni metody identyfikatsii dynamichnykh system BI Mokin, VB Mokin, OB Mokin Vinnytsia: VNTU, 2010 | 7 | 2010 |