Підписатись
Маргарита Нетреба
Маргарита Нетреба
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Факультет журналістики
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Digital-менеджмент як механізм ефективності бізнесових структур
ММ Нетреба, СО Шибіріна, ОБ Короленко
Наукові перспективи, 246-258, 2022
122022
Організація роботи прес-служб: навч. посіб
НІ Білан, ММ Нетреба
Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет, 2015
92015
Сучасні PR-технології у менеджменті організацій
АМ Губіна, ММ Нетреба, ТМ Хлєбнікова
Наукові перспективи 11 (17), 258-270, 2021
72021
DIGITAL КРЕАТИВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОГО СПРОТИВУ В УМОВАХ ВІЙНІ
M Netreba
Вчені записки ТАВРІЙСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. І …, 2022
5*2022
Digital marketing and communication strategies of agri-food enterprises on social media platforms.
M Konoplyannikova, L Radkevych, M Netreba, M Bilan, I Lorvi, O Nahorna
Agronomy Research 22, 2024
42024
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
ММ Нетреба
Continuing professional education: theory and practice, 49-54, 2020
3*2020
Media Branding and Brand Management: Promotion Strategies of Ukrainian National TV Channels during COVID-19 Pandemic
T Shalman, V Kornieiev, N Bilan, T Glushkova, A Bashuk, M Netreba
management, 2022
22022
Effectiveness of blended learning technologies in higher educational institutions
V Volodavchyk, A Vakal, V Bielova, M Netreba, O Monke
JETT 13 (3), 177-195, 2022
22022
Віртуальна пресслужба: новий формат комунікацій
ММ Нетреба
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2019
22019
ДІЯЛЬНІСТЬ ПРЕС-СЛУЖБИ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ: КРИЗОВО-РЕПУТАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
ММ Нетреба
із соціальних комунікацій: 27.00. 06/Маргарита Миколаївна Нетреба.—Київ …, 0
2
Інформаційно-аналітична діяльність пресслужб аграрної галузі України
НІ Білан, ММ Нетреба
ННІЖ, Україна, 2022
12022
Role-playing game as an interactive method of “event communication” learning in higher education institutions
N Bilan, M Netreba
INTED2021 Proceedings, 2025-2032, 2021
12021
Experience in student’s initiatives implementation for professional competence development
M Netreba, N Bilan, H Horbenko, K Balabanova
ICERI2020 Proceedings, 3165-3169, 2020
12020
Промоція освітнього проєкту інструментами візуальної комунікації (на прикладі проєкту" Початкова школа: освіта для життя")
ММ Нетреба
Держава та регіони. Серія: Cоціальні комунікації, 122-126, 2020
12020
Development Education Project in Ukraine to Improve the Quality of Media Literacy: a Case of Mediaschool Grinchenko University
M Netreba, H Horbenko
EDULEARN20 Proceedings, 6849-6855, 2020
12020
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
H Horbenko, M Netreba
EDULEARN20 Proceedings, 6864-6868, 2020
12020
Корпоративна соціальна відповідальність як складник ефективних PR-комунікацій
ММ Нетреба
Інформаційне суспільство, 64-67, 2014
12014
ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНІЙ МЕДІАСФЕРІ
Н Білан, М Нетреба
Věda a perspektivy, 2024
2024
Spokespersons to explain the world: analysis of their relevance, competences and instruction
J Serra Simón, M Puntí Brun, S Espinosa Mirabet, M Netreba
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24), 2024
2024
Review and Analysis of the Structural Elements of Press Releases in the Modern Media Area (Based on the Examples of Publications of the Interfax-Ukraine News Agency)
N Bilan, H Horbenko, M Netreba
State and Regions. Series: Social Communications, 89-95, 2024
2024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20