Підписатись
Маргарита Нетреба
Маргарита Нетреба
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Факультет журналістики
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Digital-менеджмент як механізм ефективності бізнесових структур
ММ Нетреба, СО Шибіріна, ОБ Короленко
Наукові перспективи, 246-258, 2022
132022
Організація роботи прес-служб: навч. посіб
НІ Білан, ММ Нетреба
Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет, 2015
102015
Digital marketing and communication strategies of agri-food enterprises on social media platforms
M Konoplyannikova, L Radkevych, M Netreba, M Bilan, I Lorvi, O Nahorna
Agronomy Research, 444-463, 2024
72024
Сучасні PR-технології у менеджменті організацій
АМ Губіна, ММ Нетреба, ТМ Хлєбнікова
Наукові перспективи 11 (17), 258-270, 2021
72021
DIGITAL КРЕАТИВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОГО СПРОТИВУ В УМОВАХ ВІЙНІ
M Netreba
Вчені записки ТАВРІЙСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. І …, 2022
5*2022
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
ММ Нетреба
Continuing professional education: theory and practice, 49-54, 2020
3*2020
Media Branding and Brand Management: Promotion Strategies of Ukrainian National TV Channels during COVID-19 Pandemic
T Shalman, V Kornieiev, N Bilan, T Glushkova, A Bashuk, M Netreba
management, 2022
22022
Effectiveness of blended learning technologies in higher educational institutions
V Volodavchyk, A Vakal, V Bielova, M Netreba, O Monke
JETT 13 (3), 177-195, 2022
22022
Віртуальна пресслужба: новий формат комунікацій
ММ Нетреба
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2019
22019
ДІЯЛЬНІСТЬ ПРЕС-СЛУЖБИ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ: КРИЗОВО-РЕПУТАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
ММ Нетреба
із соціальних комунікацій: 27.00. 06/Маргарита Миколаївна Нетреба.—Київ …, 0
2
Цифрова креативна стратегія та візуальна айдентика як чинники популяризації наукової конференції серед молоді: кейс Університету Грінченка
ГВ Горбенко, ММ Нетреба, ТІ Ужанська
Вчені записки ТНУ імені ВІ Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика …, 2024
12024
Інформаційно-аналітична діяльність пресслужб аграрної галузі України
НІ Білан, ММ Нетреба
ННІЖ, Україна, 2022
12022
Role-playing game as an interactive method of “event communication” learning in higher education institutions
N Bilan, M Netreba
INTED2021 Proceedings, 2025-2032, 2021
12021
Experience in student’s initiatives implementation for professional competence development
M Netreba, N Bilan, H Horbenko, K Balabanova
ICERI2020 Proceedings, 3165-3169, 2020
12020
Промоція освітнього проєкту інструментами візуальної комунікації (на прикладі проєкту" Початкова школа: освіта для життя")
ММ Нетреба
Держава та регіони. Серія: Cоціальні комунікації, 122-126, 2020
12020
Development Education Project in Ukraine to Improve the Quality of Media Literacy: a Case of Mediaschool Grinchenko University
M Netreba, H Horbenko
EDULEARN20 Proceedings, 6849-6855, 2020
12020
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
H Horbenko, M Netreba
EDULEARN20 Proceedings, 6864-6868, 2020
12020
Корпоративна соціальна відповідальність як складник ефективних PR-комунікацій
ММ Нетреба
Інформаційне суспільство, 64-67, 2014
12014
Прессекретар у цифрову епоху: Трансформація, виклики та можливості
НІ Білан, В Корнєєв, ММ Нетреба
Інтегровані комунікації, 107-115, 2024
2024
Інтеграція інтерактивних технологій у сучасній медіасфері
НІ Білан, ММ Нетреба
Věda a perspektivy, 186-199, 2024
2024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20