Future Teacher Training for Work in the Inclusive Education Framework K Mykyteichuk, I Perepeliuk, L Perkhun, Y Bondarenko, S Yakovleva, ... Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala 14 (2), 244-256, 2022 | 7 | 2022 |
Організаційно-педагогічні умови партнерства дошкільного навчального закладу і сім’ї в Республіці Польща ІР Перепелюк Дис. на здоб. наук. ст. канд. наук. за спеціальністю 13 (01), 2018 | 4 | 2018 |
Упровадження здоров'язбережувальних технологій як чинник ефективного функціонування інклюзивного освітнього простору О КУЗЕНКО, М ОЛІЙНИК, І ПЕРЕПЕЛЮК Освітні обрії 54 (1), 81-84, 2022 | 3 | 2022 |
Готовність вихователя до формування екологовалеологічної поведінки старших дошкільників Т Бабюк, І Перепелюк Педагогічна освіта: теорія і практика 2 (26), 209-215, 2019 | 3 | 2019 |
Organizational and Pedagogical Conditions Preschool Educational Institution and Family Partnership in the Republic of Poland I Perepeliuk, L Tymchuk, M Marysynets, K Mykyteihcuk Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 11 (3), 290-307, 2019 | 3* | 2019 |
Особистісні та професійні риси жінки-вихователя: історико-педагогічний аспект ІР Перепелюк Вісник Львівського університету. Серія: Педагогічна, 167-178, 2012 | 3 | 2012 |
Організація інклюзивного освітнього середовища як проблема психолого-педагогічних досліджень І Перепелюк, Х Микитейчук, Р Олійник Молодий вчений, 59-62, 2019 | 2* | 2019 |
Педагогічна взаємодія вихователів та батьків – вагомий чинник розвитку школяра. І Перепелюк Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Роль освіти у сталому розвитку …, 2017 | 2 | 2017 |
Формування готовності у студентів педагогічних факультетів до педагогічної взаємодії у контексті наступності дошкільного закладу та початкової школи І Перепелюк Молодь і ринок, 115-121, 2017 | 2 | 2017 |
Pre-School Educational Institutions and Family Interaction in the System of Pre-School Education in Ukraine and Poland I Perepelyuk Порівняльна професійна педагогіка, 145-151, 2017 | 2 | 2017 |
The Prospective Nursery Teacher’s Training of Pre-School Establishments for the Educational Interaction with Parents I Perepeliuk Studies and Current Trends in Science of Education, 317-325, 2017 | 2 | 2017 |
Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини І Перепелюк Педагогічний процес: теорія і практика, 152-158, 2017 | 2 | 2017 |
Theoretical and Practical Principles of Primary Education in Vasyl Sukhomlynsky’s Legacy M Sevastiuk, I Perepeliuk, D Hubarieva | 1 | 2021 |
The moral education of children and youth from a pedagogical retrospective. I Perepeliuk, M Marysynets, Z Vakolia International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro) 6 (11 …, 2019 | 1* | 2019 |
Витоки суспільного дошкільного виховання на Буковині (кінець ХІХ-перша третина ХХ століття) ІР Перепелюк | 1 | 2013 |
Полікультурне виховання дошкільників як складова професійної підготовки педагогів-вихователів: етнорегіональний досвід І Перепелюк Педагогічний дискурс: зб. наукових праць, 272-276, 2012 | 1 | 2012 |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ О ГОМОНЮК, І ПЕРЕПЕЛЮК, А ГУРСЬКА Psychology Travelogs, 93-101, 2023 | | 2023 |
Motivational readiness of undergraduate students in pedagogical sphere to work with children with special educational needs RV OLIINYK, IR PEREPELIUK International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro), 19-29, 2022 | | 2022 |
Рівні та критерії оцінювання якості знань в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти. І Перепелюк, МІ Олійник Publishing House of University of Technology, Katowice, 2022 | | 2022 |
ТВОРЧІСТЬ–ЯК ПОКАЗНИК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І Перепелюк Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022 | | 2022 |