Nataliia Savytska, Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
Nataliia Savytska, Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
Харьковский государственный университет питания и торговли
Подтвержден адрес электронной почты в домене hduht.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Міжнародне ціноутворення: Навч. посібник
НГ Ушакова, НЛ Савицька
К.: ВД «Професіонал, 2004
262004
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
СН Л.
Бізнес Інформ, С. 236-241, 2014
17*2014
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
СН Леонідівна
Маркетинг і цифрові технології 1 (1), 20-33, 2017
162017
Behavioral models for ensuring the security of functioning and organizational sustainability of the enterprise
N Savytska, H Chmil, O Hrabylnikova, O Pushkina, M Vakulich
142019
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів
НЛ Савицкая, ОФ Афанасьева
Проблеми економіки, 172-178, 2015
122015
Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки
ПКВ Савицька Н.Л.
Ефективна економіка, 2014
11*2014
Рекламний менеджмент. Навч. посібник
НЛ Савицька, ГА Синицина, КС Олініченко
Харків: Видавництво Іванченко ІС, 2015
92015
Strategic guidelines for the improvement of logistic activities of trade enterprises
TV Shtal, AI Uvarova, NV Proskurnina, NL Savytska
62020
Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань
НЛ САВИцьКА
Про блеми економіки, 20-23, 2012
62012
Торговельне підприємництво. Навчально-методичний посібник
АВ Красноусов, ІЮ Мелушова, КС Олініченко, НЛ Савицька
Харків: Видавець Іванченко ІС, 2017
52017
Ринок послуг вищої освіти в контексті теорії меріторних благ
НГУ Савицька Н.Л.
Проблеми економіки, 2016
52016
Особисте споживання в системі суспільного відтворення: роль і тенденції
НЛ Савицька
ЗАСНОВНИК І ВИДАВЕЦЬ, 19, 2010
52010
Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
АОП Савицька Н.Л.
видавництво Іванченка І.С., 2017
42017
Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram
ПКВ Савицька Н.Л.
Бізнес Інформ, 419-424, 2016
42016
Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу
СН Л.
Маркетинг в Україні, 2016
4*2016
Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації
ТВ Шталь, НЛ Савицька, ЮБ Доброскок, НЛ Савицкая
«Лідер», 2015
32015
Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід
НЛ Савицька
Харків: ХДУХТ, 2012
32012
До питання методології дослідження людини як суб’єкта сучасного господарського розвитку
НЛ Савицька, НЛ Савицкая
Проблеми економіки, 164-168, 2012
32012
Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька
Бизнес Информ, 2018
22018
Маркетингове тестування концепцій нового продукту (напівфабрикату сиру кисломолочного)
КАВ Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П.
Бізнес Інформ, 2016
2*2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20