Nataliia Savytska, Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
Nataliia Savytska, Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
Харьковский государственный университет питания и торговли
Подтвержден адрес электронной почты в домене hduht.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
СН Л.
Бізнес Інформ, С. 236-241, 2014
14*2014
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
СН Леонідівна
Маркетинг і цифрові технології 1 (1), 20-33, 2017
112017
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів
НЛ Савицкая, ОФ Афанасьева
Проблеми економіки, 172-178, 2015
112015
Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки
ПКВ Савицька Н.Л.
Ефективна економіка, 2014
10*2014
Особисте споживання в системі суспільного відтворення: роль і тенденції
НЛ Савицька
ЗАСНОВНИК І ВИДАВЕЦЬ, 19, 2010
52010
Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова, АВ Красноусов, КС Олініченко
Х.: Видавництво Іванченка ІС, 2017
42017
Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
АОП Савицька Н.Л.
видавництво Іванченка І.С., 2017
42017
Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань
НЛ САВИцьКА
Про блеми економіки, 20-23, 2012
42012
Ринок послуг вищої освіти в контексті теорії меріторних благ
НГУ Савицька Н.Л.
Проблеми економіки, 2016
32016
Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації
ТВ Шталь, НЛ Савицька, ЮБ Доброскок, НЛ Савицкая
«Лідер», 2015
32015
Рекламний менеджмент: Навч. посібник
НЛ Савицька, ГА Синицина, КС Олініченко
Харків: вид-во Іванченко, 2015
32015
Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід
НЛ Савицька
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 250-257, 2012
32012
До питання методології дослідження людини як суб’єкта сучасного господарського розвитку
НЛ Савицька, НЛ Савицкая
Проблеми економіки, 164-168, 2012
32012
Маркетингове тестування концепцій нового продукту (напівфабрикату сиру кисломолочного)
КАВ Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П.
Бізнес Інформ, 2016
2*2016
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством
ММВ Савицька Н.Л., Жегус О.В.
Економічний простір: Збірник наукових праць, 149-160, 2015
22015
Strategic Guidelines for the Improvement of Logistic Activities of Trade Enterprises
T Valerievna Shtal, A Ievgenievna Uvarova, N Viktorivna Proskurnina, ...
Journal of Information Technology Management 12 (3), 69-81, 2020
12020
BEHAVIORAL MODELS FOR ENSURING THE SECURITY OF FUNCTIONING AND ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY OF THE ENTERPRISE.
N Savytska, H Chmil, O Hrabylnikova, O Pushkina, M Vakulich
Journal of Security & Sustainability Issues 9 (1), 2019
12019
Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support
AA Pylypenko, NL Savytska, RV Vaksman, OI Uhodnikova, ...
J. Advanced Res. L. & Econ. 10, 1723, 2019
12019
Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька
Бизнес Информ, 2018
12018
Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram
ПКВ Савицька Н.Л.
Бізнес Інформ, 419-424, 2016
12016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20