Підписатись
Nataliia Savytska
Nataliia Savytska
Інші іменаСавицька Наталія Леонідівна, Savytska N.L., Савицкая Н.Л. https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
STATE BIOTECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine / ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Підтверджена електронна адреса в btu.kharkiv.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
НЛ Савицька
Маркетинг і цифрові технології 1 (1), 20-33, 2017
106*2017
Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки
НЛ Савицька, ГЛ Чміль
Вісник Сумського національного аграрного університету, 81–87, 2020
45*2020
Behavioral models for ensuring the security of functioning and organizational sustainability of the enterprise
N Savytska, H Chmil, O Hrabylnikova, O Pushkina, M Vakulich
Journal of Security & Sustainability Issues 9 (1 (6)), P. 63-76, 2019
352019
Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу
НЛ Савицька, ГЛ Чміль
Цифрова економіка та економічна безпека, 112–117, 2022
32*2022
Applied research of digital readiness of retails
N Savytska, O Zhehus, H Chmil, N Uchakova, T Androsova, O Priadko
State Biotechnological University, 2022
322022
Strategic guidelines for the improvement of logistic activities of trade enterprises
TV Shtal, AI Uvarova, NV Proskurnina, NL Savytska
Journal of Information Technology Management 12 (3), 69-81, 2020
302020
Рекламний менеджмент. Навч. посібник
НЛ Савицька, ГА Синицина, КС Олініченко
Харків: Вид-во Іванченко URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_1223_81588441.pdf, 2015
302015
Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі
Н Савицька, О Кот, М Кот
Глобальні та національні проблеми економіки, 306-310, 2017
28*2017
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька
Бізнес Інформ, 236-241, 2014
28*2014
Міжнародне ціноутворення: Навч. посібник
НГ Ушакова, НЛ Савицька
К.: ВД «Професіонал, 218, 2004
262004
Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market
N Savytska, V Babenko, H Chmil, O Priadko, I Bubenets
Journal of Information Technology Management, 124-134, 2023
232023
Entrepreneurial characteristics as factors of human development
N Savytska, N Kashchena, H Chmil, I Muda, K Olinichenko
International Journal of Entrepreneurship, URL: https://www.abacademies.org …, 2021
232021
Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки
НЛ Савицька, КВ Полевич
Ефективна економіка, http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=, 2014
23*2014
Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram
НЛ Савицька, КВ Полевич
Бізнес Інформ, 419-424, 2016
222016
Інституціональні проблеми взаємодії стейкхолдерів у вищій освіті
НЛ Савицька
Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2015
222015
Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова, АВ Красноусов, КС Олініченко
Харків: Видавництво Іванченка ІС, 2017
192017
Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія
НЛ Савицька
Харків «Форт» URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1 …, 2013
182013
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів
НЛ Савицька, ОП Афанасьєва
Проблеми економіки, 172-178, 2015
172015
Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support
AA Pylypenko, NL Savytska, RV Vaksman, OI Uhodnikova, ...
Journal of Advanced Research in Law and Economics 10 (6 (44)), 1723-1731, 2019
152019
Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань
НЛ Савицька
Проблеми економіки, 20-23, 2012
142012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20