Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька, Nataliia Savytska
Наталия Савицкая, Н.Л. Савицька, Nataliia Savytska
Харьковский государственный университет питания и торговли
Підтверджена електронна адреса в hduht.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Міжнародне ціноутворення: Навч. посібник
НГ Ушакова, НЛ Савицька
К.: Професіонал, 2004
242004
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
СН Л.
Бізнес Інформ, С. 236-241, 2014
14*2014
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів
НЛ Савицкая, ОФ Афанасьева
Проблеми економіки, 172-178, 2015
122015
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
СН Леонідівна
Маркетинг і цифрові технології 1 (1), 20-33, 2017
102017
Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки
ПКВ Савицька Н.Л.
Ефективна економіка, 2014
10*2014
Ринок послуг вищої освіти в контексті теорії меріторних благ
НГУ Савицька Н.Л.
Проблеми економіки, 2016
52016
Особисте споживання в системі суспільного відтворення: роль і тенденції
НЛ Савицька
ЗАСНОВНИК І ВИДАВЕЦЬ, 19, 2010
52010
Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
АОП Савицька Н.Л.
видавництво Іванченка І.С., 2017
42017
Рекламний менеджмент. Навч. посібник
НЛ Савицька, ГА Синицина, КС Олініченко
Харків: Вид-во Іванченко, 2015
42015
Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань
НЛ САВИцьКА
Про блеми економіки, 20-23, 2012
42012
Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід
НЛ Савицька
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 250-257, 2012
32012
До питання методології дослідження людини як суб’єкта сучасного господарського розвитку
НЛ Савицька, НЛ Савицкая
Проблеми економіки, 164-168, 2012
32012
Торговельне підприємництво. Навчально-методичний посібник
АВ Красноусов, ІЮ Мелушова, КС Олініченко, НЛ Савицька
Харків: Видавець Іванченко ІС, 2017
22017
Маркетингове тестування концепцій нового продукту (напівфабрикату сиру кисломолочного)
КАВ Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П.
Бізнес Інформ, 2016
2*2016
Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram
ПКВ Савицька Н.Л.
Бізнес Інформ, 419-424, 2016
22016
Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу
СН Л.
Маркетинг в Україні, 2016
2*2016
Актуалізація облікового процесу: вплив технологій та інтелекту
ТВ Бочуля, НЛ Савицька
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014
22014
BEHAVIORAL MODELS FOR ENSURING THE SECURITY OF FUNCTIONING AND ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY OF THE ENTERPRISE.
N Savytska, H Chmil, O Hrabylnikova, O Pushkina, M Vakulich
Journal of Security & Sustainability Issues 9 (1), 2019
12019
Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market)
NL Savytska, OP Afanasieva
Sumy State University, 2017
12017
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством
ММВ Савицька Н.Л., Жегус О.В.
Економічний простір: Збірник наукових праць, 149-160, 2015
12015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20