Підписатись
Игорь Юрко, Ігор Юрко, Igor Yurko
Игорь Юрко, Ігор Юрко, Igor Yurko
Полтавський університет економіки і торгівлі
Підтверджена електронна адреса в puet.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Підприємництво
ІВ Гой, ГП Смеленська
К.:" Видавництво" Центр учбової літератури", 2013
422013
проблеми і перспективи розвитку: монографія/ІМ Копич, ОО Нестуля [та ін.]; за ред. ВВ Апопія, ПЮ Балабана
В торгівля України
Львів: Новий світ–2000, 2014
192014
Особливості бухгалтерського обліку розрахунків з покупцями в умовах застосування програм лояльності
ОА Соболєва-Терещенко
Фаховий науковий журнал «Науковий вісник Ужгородського університету. Серія …, 2017
122017
Торговельне підприємництво: навч. посіб.
ІВ Юрко
Київ: Центр учбової л-ри, 2014
112014
Використання тренінгових технологій навчання у підготовці фахівців для підприємницької та управлінської діяльності: монографія
ІВ Юрко, ЛМ Шимановська-Діанич, МВ Гунченко
Полтава: РВВ ПУСКУ, 359-364, 2008
112008
Планування в підприємствах і організаціях споживчої кооперації: стан і перспективи розвитку
ВВ Іванова, ГМ Сидоренко-Мельник, АА Фастовець, ІВ Юрко
РВЦ ПУСКУ, 2008
82008
Розвиток видів програм лояльності торговельних підприємств.
ІВ Юрко, ОМ Карась
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки» 1 (6 (51)), 2014
62014
Workshop як інструмент практико-орієнтованого навчання і методико-технологічний засіб формування підприємницької компетентності
В Майковська, І Юрко
Дрогобич: Коло, 2019
52019
Вплив глобалізації на роздрібну торгівлю України
ІВ Юрко, ЛВ Іржавська
Технологический аудит и резервы производства 3 (3 (17)), 10-13, 2014
52014
Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій
ІВ Юрко, ОЮ Устьян
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2012
52012
Комплекс експортного маркетингу системи споживчої кооперації України: методи та механізм реалізації
ІВ Юрко
К.: Українська Академія зовнішньої торгівлі.–1999.–21 с, 1999
51999
Інноваційні концепції маркетингу
КМ Краус, ІВ Юрко
Донецьк: РВВ ДонНУЕТ, 2012
32012
Сутність та еволюція поняття “управління маркетингом” як економічної категорії
ІВ Юрко, КМ Краус
Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010
32010
Роль підприємств споживчої кооперації в розвитку соціального підприємництва
ЯВ Огуй, ІВ Юрко
ПУЕТ, 2022
12022
Напрями підвищення ефективності функціонування торговельного центру на основі максимізації споживчого досвіду
ВВ Лісіца, ІВ Юрко, ОМ Михайленко
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2019
12019
Соціальні передумови виникнення та еволюція концепції маркетингу
ІВ Юрко, ОЮ Устьян
ВІСНИК, 1189, 2013
12013
Розвиток корпоративних торговельних мереж в Україні: визначення та класифікація
ТДО Юрко І.В.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України 1 …, 2010
12010
РИНОК ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ТОВАРІВ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ЛМ Шимановська-Діанич, ОВ Лозова, ІВ Юрко
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, 13-20, 2023
2023
ЕКОСИСТЕМНИЙ ПІДХІД ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТА ПІДТРИМКИ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
ВВ Лісіца, ОМ Михайленко, ІВ Юрко
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2022
2022
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ В ПРОЕКТАХ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
ІВ Юрко, А Кийко
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20