Подписаться
Petro Pererva (ORCID: 0000-0002-6256-9329)
Petro Pererva (ORCID: 0000-0002-6256-9329)
Другие именаПетро Григорович Перерва, Петр Григорьевич Перерва
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute" (grid.18192.33/ROR 00yp5c433). UKRAINE
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Technology transfer
PG Pererva, G Kocziszky, D Szakaly, M Veres Somosi
Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI 668, 2012
7302012
Маркетинг инновационного процесса
ПГ Перерва, НП Гончарова
Учебное пособие-К.: ВИРА-Р, 1998
578*1998
Комплаенс программа промышленного предприятия [учебник]
ПГ Перерва, Д Коциски
Харьков-Мишкольц: ООО «Планета-принт, 2019
532*2019
Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник
АО Старостіна, НП Гончарова, ПГ Перерва
К.: Знання, 2009
3582009
Управління маркетингом на машинобудівному підприємстві
ПГ Перерва
Навч. посібник для інж.-техн. вузів. Харків:«Основа, 96-100, 1993
357*1993
Комплаенс-программа промышленного предприятия: сущность и задачи
ПГ Перерва
Вісник НТУ" ХПІ, 153-158, 2017
3192017
Самомаркетинг менеджера и бизнесмена
ПГ Перерва
Феникс, 2002
2742002
Еvaluation of holder profits violation of their exclusive rights
PG Pererva, MM Tkachev, TO Kobielieva
Науковий вісник Полісся, 240-246, 2016
2282016
Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства
ПГ Перерва, НП Ткачова
Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2011
2212011
Оцінка впливу інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики підприємства на рівень конкурентоспроможності
ПГ Перерва, С Нагі, ТО Кобєлєва
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2018
2002018
Маркетинг высоких технологий
АИ Грабченко, ПГ Перерва, РФ Смоловик
Харьковский государственный политехнический университет, 1999
1711999
Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach
P Pererva, T Kobielieva, M Tkachov, T Diachenko
Problems and Perspectives in Management 19 (1), 24, 2021
1672021
Трудоустройство без проблем. Искусство самомаркетинга
ПГ Перерва
Х.: Фактор, 2009
160*2009
Інтелектуальний потенціал як економічна категорія
ПГ Перерва, ЛС Марчук
НТУ" ХПІ", 2018
1482018
Практический маркетинг
ПГ Перерва
Вып, 1991
1461991
Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах інтелектуальної власності
Т Кобєлєва, О Витвицька, П Перерва, С Ковальчук
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2022
1452022
Organization of marketing activities on the intrapreneurship
P Pererva, S Nagy, M Maslak
Mind Journal, 1-10, 2018
1372018
Банкротство, санація та реструктуризація підприємства як економічні категорії антикризового управління
ПГ Перерва, ТО Кобєлєва, ВЛ Товажнянський
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2015
1352015
Формування системи економічної стійкості та комплаєнс захисту машинобудівного підприємства
ТО Кобєлєва, ПГ Перерва
1202018
Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів
ПГ Перерва, МЮ Глізнуца
Сумський державний університет, 2015
1202015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20