Pererva G Petro \ Петр Григорьевич Перерва (ORCID:0000-0002-6256-9329)
Pererva G Petro \ Петр Григорьевич Перерва (ORCID:0000-0002-6256-9329)
НТУ "ХПІ", Україна; головний редактор журналу "Innovative Marketing"
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг инновационного процесса
ПГ Перерва, НП Гончарова
Учебное пособие-К.: ВИРА-Р, 1998
244*1998
Technology transfer
PG Pererva, G Kocziszky, D Szakaly, M Veres-Somosi
Szakaly, M. Somosi Veres-Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI, 668, 2012
205*2012
Управління маркетингом на машинобудівних підприємствах: Навч. посібник для машинобудівних спеціальностей інж.-техн. вузів
ПГ Перерва
Х.: Основа, 1993
127*1993
Самомаркетинг менеджера и бизнесмена
ПГ Перерва
Феникс, 2002
932002
Маркетинг высоких технологий
АИ Грабченко, ПГ Перерва, РФ Смоловик
Харьковский государственный политехнический университет, 1999
88*1999
Новые технологические системы: качество, потребность, эффективность
НП Гончарова, ПГ Перерва, АИ Яковлев
Наукова думка, 1989
791989
Комплаенс-программа промышленного предприятия: сущность и задачи
ПГ Перерва
НТУ" ХПИ", 2017
732017
Інтелектуальний потенціал як економічна категорія
ПГ Перерва, ЛС Марчук
НТУ" ХПІ", 2018
722018
Економіко-організаційні засади інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства
ПГ Перерва
НТУ" ХПІ", 2017
702017
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг
ПГ Перерва, НП Ткачова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 55-66., 2011
70*2011
Інформаційна діяльність підприємства: управлінська, цінова та маркетингова складові
ПГ Перерва
НТУ" ХПІ", 2018
692018
Оцінка впливу інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики підприємства на рівень конкурентоспроможності
ПГ Перерва, С Нагі, ТО Кобєлєва
НТУ" ХПІ", 2018
68*2018
Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу
ПГ Перерва, НП Ткачова
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 10-23, 2012
652012
Потребность в электротехнических средствах автоматизации: теория и методы определения
ПГ Перерва
Основа, 1991
651991
Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів
ПГ Перерва, ІВ Гладенко
ТОВ" ВТД" Університетська книга", 2010
63*2010
Якість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства
ПГ Перерва, ТО Кобєлєва
НТУ" ХПІ", 2016
622016
Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності
ПГ Перерва, ВМ Тимофєєв, МІ Погорєлов, ОМ Гаврись, МІ Ларка, ...
НТУ" ХПІ", 2004
592004
Маркетинг.Менеджмент.Інновації
СМ Ілляшенко, ПГ Перерва, ОП Косенко, М Інновації
58*2010
Экономическая оценка инновационного потенциала
АП Косенко, Д Коциски, ОИ Маслак, ПГ Перерва, Д Сакай
НТУ" ХПИ", 2008
58*2008
Стратегічне управління виробничим потенціалом і підвищення конкурентоспроможності підприємства
Д Коциски, ПГ Перерва, ОП Косенко
НТУ" ХПІ", 2010
56*2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20