Огляд та перспективи використання платформи Arduino Nano 3.0 у вищій школі ОМ Кривонос, ЄВ Кузьменко, СВ Кузьменко Інформаційні технології і засоби навчання, 77-87, 2016 | 10 | 2016 |
Огляд платформи Arduino Nano 3.0 та перспективи використання під час навчального процесу ОМ Кривонос, ЄВ Кузьменко, СВ Кузьменко Інформаційні технології і засоби навчання 56 (6), 77-87, 2016 | 9 | 2016 |
Survey and prospects of Arduino nano 3.0 platform use in high school OM Kryvonos, YV Kuzmenko, SV Kuzmenko Information technologies and learning tools 56 (6), 77-87, 2016 | 6 | 2016 |
Робототехніка в школі ЄВ Кузьменко, СВ Кузьменко, ОІ Хомутовський Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих …, 2017 | 3 | 2017 |
Елементи схемотехніки в шкільному курсі інформатики ОМ Кривонос, ЄВ Кузьменко, МП Кривонос, СВ Кузьменко Комп’ютер у школі та сім’ї, 40-51, 2020 | | 2020 |
Використання хеномелесу в технології маринадів для м’яса рапани МГ Педченко, АА Топал, ЄВ Кузьменко, ГП Хомич, НІ Ткач ПУЕТ, Полтава, 2019 | | 2019 |
Приклад використання платформи Arduino в курсі фізики середньої школи ЄВ Кузьменко, МП Кривонос, СВ Кузьменко ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018 | | 2018 |
Апаратно-обчислювальна платформа Arduino для навчання СВ Кузьменко, ЄВ Кузьменко, ОМ Кривонос Інформаційно-комп’ютерні технології–2018, 263-264, 2018 | | 2018 |
Система стабілізації роботів ЄВ Кузьменко, СВ Кузьменко | | 2018 |
Програмування мікроконтролерів. З чого почати СВ Кузьменко, ЄВ Кузьменко, ОС Яценко Актуальні питання сучасної інформатики, 110-112, 2017 | | 2017 |
Практична реалізація проекту світлодіодного куба на базі платформи Arduino Nano 3.0 СВ Кузьменко Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті …, 2017 | | 2017 |
НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ ARDUINO ОМ Кривонос, ЄВ Кузьменко, МП Кривонос, СВ Кузьменко | | |
FRITZING-СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИКЛАДНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ ARDUINO ОМ Кривонос, ЄВ Кузьменко, МП Кривонос, СВ Кузьменко | | |
колективно працювати над ідеями; аналізувати результати та шукати нові рішення; проводити систематичні спостереження; розвивати логічне мислення; навчити учнів встановлювати … ЄВ Кузьменко, СВ Кузьменко, ОІ Хомутовський | | |