Requirements of readiness of the teacher for innovative activity in the context of formation of his professional competence V Pishchanska, O Khlystun, VO Tiurina, M Tomashevska, Y Kvasetska, ... Laplage em Revista (International).–2021.–Vol. 7,№ 3 (Sept.-Dec.).–P. 324-329, 2021 | 3 | 2021 |
Development of gifted children in the art educational enviroment R Dobrovolska, O Gazinska Social work and education 8 (4), 451-460, 2021 | 2 | 2021 |
Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти: методичні рекомендації РО Добровольська Вінниця, 2020 | 2 | 2020 |
Критерії та показники сформованості готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти Р Добровольська Молодий вчений, 71-77, 2019 | 2 | 2019 |
The educational potential of the music-aesthetic space of a comprehensive school R Dobrovolska Pedagogika Rodziny 9 (1), 7-16, 2019 | 2 | 2019 |
Ways of development of modern music therapy RO Dobrovolska Publishing House “Baltija Publishing”, 2023 | 1 | 2023 |
Foreign experience of implementing music therapy: training, education and professional aspects R Dobrovolska Social work and Education 9 (4), 508-515, 2022 | 1 | 2022 |
Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти РО Добровольська Вінниця: ВДПУ, 2020 | 1 | 2020 |
Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти … Р Добровольська Освітній простір України, 70-78, 2019 | 1 | 2019 |
Features of construction of musical-aesthetic space as a component of the cultural-educational space of a comprehensive school R Dobrovolska Technology transfer: innovative solutions in Social Sciences and Humanities …, 2019 | 1 | 2019 |
Компоненти готовності вчителя музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти РО Добровольська Педагогічний часопис Волині, 40-46, 2019 | 1 | 2019 |
Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти РО ДОБРОВОЛЬСЬКА Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2019 | 1 | 2019 |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ЯК КОМПОНЕНТА КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І Холковська, Р Добровольська Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2019 | 1 | 2019 |
Музично-естетичний простір як фактор реалізації освітньо-виховних функцій музичного мистецтва РО Добровольська ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 63, 2019 | 1 | 2019 |
Структура готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до створення музично-естетичного простору загальноосвітньої школи РО Добровольська Вінниця: Твори, 2018 | 1 | 2018 |
Готовність до створення музично-естетичного простору школи як складова професійної позиції майбутнього вчителя музики РО Добровольська Інноваційні технології навчання в епоху цивілізаційних змін, 30-31, 0 | 1 | |
Виховний потенціал музично-естетичного простору загальноосвітньої школи Р Добровольська Вінниця: ФОП Корзун ДЮ, 2018, 0 | 1 | |
UKRAINIAN MUSIC THERAPY AS A PHENOMENON OF MODERN UNIVERSITY EDUCATION: TRENDS OF DEVELOPMENT AND FORMATION Р Добровольська, Г Білозерська Наукові інновації та передові технології, 2024 | | 2024 |
Моделювання професійної підготовки музичних терапевтів в університетах ЄС та США РО Добровольська, ГО Білозерська Мистецтво та освіта, 7-12, 2024 | | 2024 |
ПЕДАГОГІКА МУЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ В УКРАЇНІ: ДОСВІД, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДР О. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім …, 2024 | | 2024 |