Підписатись
Брижнік Віталій Брижнік ВМ Брыжник Виталий Bryzhnik Vitaliy Bryzhnik Witaliy
Брижнік Віталій Брижнік ВМ Брыжник Виталий Bryzhnik Vitaliy Bryzhnik Witaliy
Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України
Підтверджена електронна адреса в ihed.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Вступ до філософії освіти Теодора Адорно
В Брижнік
Філософія освіти, 119-131, 2015
22015
Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду щодо стратегій вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства: аналітичні матеріали. У двох …
В Зінченко, ЛС Горбунова, С Курбатов, В Брижнік, Ю Мєлков, ...
Прінтеко, 2020
12020
Коментар до українського перекладу твору Макса Горкгаймера «Історія і психологія»
В Брижнік
Sententiae, 2020
12020
Онтологія Теодора Адорно–теорія нетотожності суб’єкта та об’єкта соціального пізнання
ВМ Брижнік
Політологічний вісник, 97–109-97–109, 2013
12013
«Конституція свободи» Фрідріха Гаєка: дух індивідуальної ініціативи як умова вільного соціокультурного розвитку суспільства
В Брижнік
Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023
2023
Психологія як чинник історичного процесу: коментар до українського перекладу твору Макса Горкгаймера «Історія і психологія»
В Брижнік
Sententiae 39 (2), 173-184, 2020
2020
АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК СТІЙКОЇ РОЗБУДОВИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІХ РОБОТАХ ТЕОДОРА АДОРНО
ВМ Брижнік
Hileya: Scientific Bulletin/Gileya, 2019
2019
Теодор АДОРНО. Виховання–навіщо?(переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка)
ВM Брижнік
Філософія освіти, 6-23, 2019
2019
Теодор АДОРНО. Нотатки про гуманітарну науку та освіту (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка)
ВM Брижнік
Філософія освіти, 24-31, 2019
2019
Теодор Адорно. Актуальність філософії (переклад з німецької)
V Bryzhnik
Skhid, 99-106, 2018
2018
Що означає «опрацювання минулого»:(переклад з німецької, анотація і післямова Віталія Брижніка)
T Adorno, VM Bryzhnik
Filosofiya osvity. Philosophy of Education 22 (1), 6-24, 2018
2018
Актуальність філософії освіти Теодора Адорно в контексті стійкого розвитку громадянського суспільства
V Bryzhnik
Continuing Professional Education: Theory and Practice, 28-35, 2018
2018
АКТУАЛЬНОСТЬ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ ТЕОДОРА АДОРНО В КОНТЕКСТЕ СТОЙКОГО РАЗВИТИЯ ГРАЖДАНСКОГО ОБЩЕСТВА
В Брижнік
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 28-35, 2018
2018
Вступ до філософії освіти Макса Шелера: реформоване управління вищою освітою як чінник стійкого розвитку громадянського суспільства
В Брижнік
Університети і лідерство, 58-71, 2018
2018
КРИТИЧНЕ" ОПРАЦЮВАННЯ МИНУЛОГО": ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ В ІДЕОЛОГІЧНИХ ФРЕЙМАХ ТОТАЛІТАРИЗМУ
ВМ Брижнік
Філософія освіти. Philosophy of Education, 6-24, 2018
2018
Теодор Адорно. ФІЛОСОФІЯ І ВЧИТЕЛЬ (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка)
В Брижнік
Філософія освіти, 6-31, 2018
2018
ФЕНОМЕН" ПОЛУОБРАЗОВАНОСТИ" КАК ОСНОВНАЯ ТЕМА ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ ТЕОДОРА АДОРНО
ВМ Брижнік
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 47-52, 2015
2015
Феномен напівосвіченості як основна тема філософії освіти Теодора Адорно
ВМ Брижнік
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 47-52, 2015
2015
Избыточная сциентизация европейского общества как тема ранних философских произведений Теодора Адорно
ВН Брыжник
Современные проблемы науки и образования, 668-668, 2013
2013
Культурно-исторические основания современного цивилизационного кризиса символического восприятия социальной действительности
ВМ Брижнік
Гуманітарні студії, 91-103, 2012
2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20