Підписатись
Anzhela_Liashchenko
Anzhela_Liashchenko
Oles Honchar Dnipro National University/ Faculty of Systems and Means of Mass Communication
Підтверджена електронна адреса в dnu.dp.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Нова економіка: сутність та генеза: монографія
АВЛ ВВ Білоцерківець
Дніпропетровськ: Січ, 2007
17*2007
Соціально-культурний вплив реклами на формування та зміну ціннісних орієнтацій
АВ Лященко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Соціальні комунікації", 2008
112008
Media Education as an Effective Perspective on the Formation of Ideology in Society Through the Influence of Self-Consciousness
O Melnykova-Kurhanova, M Bella, L Naumenko, N Ostrovska, ...
Postmodern Openings 13 (4), 42-55, 2022
52022
Новітні комунікаційні технології: організаційно-економічний контекст
АВ Лященко
Держава та регіони. Сер.: Гуманітарні науки, 119-122, 2013
32013
Трансформація реклами в умовах нових економічних відносин інформаційного суспільства
АВ Лященко
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 193-197, 2014
22014
Branding social sustainability via children‘s talents initiatives: «Autalents – Artua». Case study
VM Anzhela Liashchenko A., Inna Sukhenko, Olga Oblasova
Маркетингові комунікації: інновації та сучасні тренди. Моногр./ Іванов В. Ф …, 2024
2024
Outlining Sustainability Frames of Communicating Energy Brand Reconsidering practices.Бренд-комунікації: сучасні виміри.Монографія/[Іванов В.Ф.,Ромат Є.В.,W.Wiktor,K.Sanak …
IS Anzhela Liashchenko, Dmytro Demchenko
за ред.В.Ф.Іванова та Є.В.Ромата., 2023
2023
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ У ФОРМУВАННІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
А Лященко, А Кривогуз
https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/SCIENCE-AND-INNOVATION-OF …, 2022
2022
Роль соціальних мереж у просуванні освітніх послуг.
Д.Натолока., А.Лященко.
Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки: матеріали IIІ …, 2022
2022
Місце громадянської журналістики в процесі диджиталізації медіапростору
АЛ А.Кривогуз.
Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали IIІ Міжнародної …, 2022
2022
Інтерактивні технології в навчанні англійської мови
АВ Лященко
ГНПУ ім. О. Довженка, 2022
2022
Особливості формування корпоративного іміджу державних установ
А Лященко, К Волошина
SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT #42 42 (Zbiór artykułów naukowych …, 2021
2021
Digital-просування освітніх послуг (на прикладі Комунального закладу позашкільної освіти «Дитячо-молодіжний центр “ЛІДЕР”» ДМР)
АЛ Анастасія Кривогуз
ХVІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ ТА …, 2021
2021
Використання рекламних комунікацій при просуванні новітніх технологій у beauty-індустрії
АЛ Наталія Беспала
ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та …, 2021
2021
Візуальний контент у освітньому середовищі Дніпровського планетарію
Лященко А. В., Хоторничан О. Д.
СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНИХ ЗМК У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: НОВА ВІЗІЯ МАТЕРІАЛИ ХVІ …, 2020
2020
Особливості створення контенту для просування студентського start-up через соціальні мережи
Лященко А. В.,Гордієнко М. О.
СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНИХ ЗМК У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: НОВА ВІЗІЯ МАТЕРІАЛИ ХVІ …, 2020
2020
Особливості просування стартапу через Facebook (на прикладі Infusion Lights)
Лященко А. В., Герасименко Х. А.
СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНИХ ЗМК У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: НОВА ВІЗІЯ МАТЕРІАЛИ ХVІ …, 2020
2020
Роль благодійності та спонсорства у діяльності сучасних банків.
АВЛ О.С.Забіяка
Monografia Pokonferencyjna Science, Research, Development #5 Barcelona, 113-117., 2018
2018
Комунікаційні стратегії у просуванні бренду.
АВЛ В.В.Литвинова
Monografia Pokonferencyjna Science, Research, Development #5 Barcelona, 117-122., 2018
2018
Технологія формування та втілення event-проекту.
АВЛ М.В.Стєгнієнко
Monografia Pokonferencyjna Science, Research, Development #5 Barcelona, 108-113, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20