Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (1948-2012 рр.) ВВ Примакова Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016 | 17 | 2016 |
Профессионализация учителей начальной школы в условиях последипломного образования ВВ Примакова Азимут научных исследований: педагогика и психология, 55-58, 2014 | 14 | 2014 |
Післядипломна освіта вчителів початкових класів в Україні: ґенеза та перспективи: монографія ВВ Примакова Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти, 2015 | 9 | 2015 |
Післядипломна освіта вчителів початкових класів у структурі неперервної освіти України ВВ Примакова Молодий вчений, 329-332, 2016 | 8 | 2016 |
Інноваційні технології навчання в сучасній початковій школі ВВ Примакова Таврійський вісник освіти, 36, 2011 | 8 | 2011 |
Проблема изучения передового педагогического опыта в системе повышения квалификации учителей начальных классов УССР (50-60-е годы ХХ века) ВВ Примакова Вестник по педагогике и психологии Южной Сибири, 38-47, 2015 | 5 | 2015 |
Новаторський педагогічний рух у 80-і роки ХХ століття ВВ Примакова Таврійський вісник освіти, 5-9, 2014 | 5 | 2014 |
Последипломное образование учителей начальных классов в структуре непрерывного образования Украины ВВ Примакова Молодий вчений, 329-332, 2016 | 4 | 2016 |
Становлення та розвиток вітчизняної післядипломної освіти вчителів початкових класів (серед. ХІХ–поч. ХХІ століття): навчальний посібник ВВ Примакова Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти, 2014 | 4 | 2014 |
Періодизація розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (1948–2012 роки) В Примакова Обрії, 43-46, 2014 | 4 | 2014 |
Періодичні фахові видання як джерельна основа історико-педагогічних досліджень з проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні V Prymakova Pedagogical Discourse, 578-582, 2013 | 4 | 2013 |
Роль мовної освіти в розвитку особистості ВВ Примакова, ВІ Ткаченко Педагогічний альманах, 17-21, 2018 | 3 | 2018 |
Робота інститутів удосконалення кваліфікації учителів у 40-ві роки ХХ століття ВВ Примакова Педагогічний альманах, 284-291, 2012 | 3 | 2012 |
Особливості підготовки вчителів початкових класів до формування наукової картини світу в учнів ВВ Примакова Нові технології навчання: наук.-метод. зб./М-во освіти і науки України, Ін-т …, 2010 | 3 | 2010 |
Сучасні пріоритети розвитку вітчизняної шкільної освіти крізь призму положень виховної системи В. Сухомлинського ВВ Примакова Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018 | 2 | 2018 |
Теоретичне обґрунтування проблеми перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів у 70-80-х роках ХХ століття ВВ Примакова Педагогічний альманах, 279-285, 2015 | 2 | 2015 |
Перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні В Примакова Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2014 | 2 | 2014 |
Влияние образовательных реформ 90-х годов ХХ века на развитие системы последипломного педагогического образования в Украине ВВ Примакова Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров, 18-24, 2013 | 2 | 2013 |
Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів ВВ Кузьменко, ВВ Примакова Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 14, 2013 | 2 | 2013 |
Вимоги до особистості вчителя початкових класів у працях педагогів-класиків ВВ Примакова Таврійський вісник освіти, 5-9, 2013 | 2 | 2013 |