Підписатись
Юлія Кияшко Yuliia Kyiashko
Юлія Кияшко Yuliia Kyiashko
к.соц.ком.н. УДФСУ
Підтверджена електронна адреса в nusta.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Фактчекінг як інструмент протидії маніпулятивному впливу електронних ЗМІ
Ю Кияшко
Вісник Львівського університету. Серія Журналістика.–2019.–Вип 45, 28-35, 2019
202019
Branding as a social communication technology for managing consumer behavior
N Zykun, Y Zoska, A Bessarab, V Voronova, Y Kyiashko, D Fayvishenko
International Journal of Management (IJM) 11 (6), 1027-1037, 2020
142020
Managing consumer behaviour through social communications
N Zykun, Y Zoska, V Voronova, D Fayvishenko, Y Kyiashko, ...
Studies of Applied Economics 39 (3), 2021
52021
Специфіка побудови відеозображення в екранних мистецтвах: спільне й відмінне в кіно та на телебаченні
ЮП Кияшко
Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації.—2011.—Вип 2, 50-54, 2011
42011
Комунікаційні аспекти організації відеоряду в сучасному інформаційному телемовленні
ЮП Кияшко
ступеня канд. наук із соц. комунікацій: спец. 27.00. 04 «Теорія та історія …, 0
4
Індивідуальність телевізійного журналіста як основа його соціального та професійного іміджу
ЮП Кияшко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 120-124, 2010
32010
Особливості відтворення відеоряду в різножанрових телепрограмах
Ю Кияшко
Інформація, комунікація, суспільство 2017, 130, 2017
22017
Використання маніпулятивних технологій у політичних слоганах передвиборчих білбордів: матеріали Сьомої міжнарод. наук.-метод. конф.«
Ю Кіяшко
Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку», Київ, 401-408, 2019
12019
Специфіка організації зображального ряду в інформаційному сюжеті на телебаченні
ЮП Кияшко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 63-67, 2011
12011
COMMUNICATION POTENTIAL OF FRAME COMPOSITION STRUCTURE IN TELEVISION MESSAGE
Y Kyiashko
State and Regions. Series: Social Communications, 37-43, 2020
2020
WAYS OF UNDERSTANDING OF VISUAL INTERPRETATION OF REALITY WITH EXPRESSIVE MEANS IN CINEMA AND TELEVISION DURING FORMATION AND DIFFERENTIATION
Y Kyiashko
State and Regions. Series: Social Communications, 37-43, 2020
2020
ПОШУКИ ФОРМ ВІЗУАЛЬНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ РЕАЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ: ВІДКРИТТЯ ДЕВІДА ЛЬЮЕЛІН ВОРК ГРІФФІТА
ЮП Кияшко
Формування особистості засобами візуальної комунікації. м. Бердянськ, 134-137, 2019
2019
Формування та розвиток наукової думки про телебачення як візуальний засіб масової комунікації
Ю Кияшко
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2014
2014
Сприйняття зображально-виражальних засобів візуальної інформації в теленовинах: гендерний Аспект
ЮП Кияшко
Ученые записки Крымского федерального университета имени ВИ Вернадского …, 2012
2012
МОНТАЖ ЯК СПОСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОСТОРУ І ЧАСУ В КЛІПІ
ЮП Кияшко, АО Павленко
СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: СТРАТЕГІЧНІ ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОВПЛИВ, 33, 0
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ТЕЛЕЖУРНАЛІСТА В УМОВАХ КОНВЕРГЕНТНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ
ЮП Кияшко
СЕРІЯ «ПОДАТКОВА ТА МИТНА СПРАВА В УКРАЇНІ», 741, 0
Біланчук СМ–аспірант
ОМ Виходець, ТМ Волошина, ТВ Гребенюк, ВЮ Єремута, ТС Жукова, ...
ВІЗУАЛЬНИЙ РЯД ЯК КОМПОНЕНТ КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНИХ ТЕЛЕНОВИНАХ
Е Багірова, В Єгорова, Н Зарецької
Антонова Ольга Вадимівна–аспірант кафедри журналістики та видавничої справи Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Бакун Олександра …
ВЯ Барчук, МВ Бутиріна, СМ Волосожар, ЛМ Городенко, НМ Грицюта, ...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, 131, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–19