Підписатись
Кравчук Ігор Анатолійович; Kravchuk Igor (orcid.org/0000-0002-5215)
Кравчук Ігор Анатолійович; Kravchuk Igor (orcid.org/0000-0002-5215)
Житомирський Національний агроекологічний університет, факультет економіки і менеджменту, кафедра
Підтверджена електронна адреса в znau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Використання маркетингу в управлінні аграрними підприємствами
ІА Кравчук
URL: https://www. pdaa. edu. ua/sites/default/files/nppdaa/8.1/187. pdf, 0
5
Роль консалтингу у розвитку органічного виробництва в Україні
ІІ Кравчук, ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2019
42019
Теоретичні засади дослідження формування доданої вартості
ІА Кравчук
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2017
42017
Роль обслуговуючих кооперативів в агропродовольчій логістиці
ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2014
42014
Пріоритет і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями
ІА Кравчук
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 140-149, 2011
42011
Організаційне забезпечення створення доданої вартості агропродовольчої продукції
I Kravchuk
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 4 (3 …, 2018
32018
Концептуальні підходи до формування доданої вартості в аграрному секторі економіки
ІІ Кравчук, ИИ Кравчук, ІА Кравчук, ИА Кравчук
Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр, 2018
32018
Organizational support for the creation of the value added of agricultural production.
I Kravchuk
22018
Методологічні основи формування доданої вартості продукції
ІА Кравчук
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 70-75, 2017
22017
Тенденції та перспективи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств
ІА Кравчук
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2016
22016
Особливості маркетингової товарної політики харчових підприємств
ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2011
22011
Становлення концепції продовольчого маркетингу: проблеми та перспективи
ІА Кравчук
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 242-245, 2015
12015
Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу
ІА Кравчук
Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного …, 2014
12014
Маркетингове управління підприємствами харчової промисловості
ІА Кравчук
Зб. наук. пр. Подільського держ. аграрно-технічного ун-ту.–2010.–Вип 18, 329-334, 2010
12010
Розвиток експорту агропродовольчої продукції в Україні
ІЛ Гурняк, ОІ Дацко, ОІ Яремчук, ІІ Кравчук, ІА Кравчук
❖ Наукове забезпечення розвитку агропромислового комплексу, 28, 2021
2021
Роль кооперації у розвитку сільської економіки
ІІ Кравчук, ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2019
2019
Створення доданої вартості у сільськогосподарських кооперативах
ІІ Кравчук, ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2018
2018
Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України
ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет, 2018
2018
Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій
ІІ Кравчук, ІА Кравчук
Житомирський національний агроекологічний університет; ОО Євенок, 2018
2018
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ФОРМУВАННЯ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ
ІА Кравчук, ОІ Ракович
ІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІКА, 50-56, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20