Подписаться
Зеркаль Анастасія Вікторівна (Zerkal Anastasiia)
Зеркаль Анастасія Вікторівна (Zerkal Anastasiia)
Другие именаZerkal Anastasiia, Zerkal Anastasia, Зеркаль А.В.
д.е.н., доцент, професор кафедри маркетингу та логістики, НУ "Запорізька політехніка"
Подтвержден адрес электронной почты в домене zntu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
The interaction between the human resources motivation and the commitment to the organization
M Petrova, V Koval, M Tepavicharova, A Zerkal, A Radchenko, ...
The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania Entrepreneurship …, 2020
902020
A conceptual framework to apply financial engineering at the enterprise
V Zamlynskyi, A Zerkal, A Antonov
Baltic Journal of Economic Studies 5 (1), 68-74, 2019
222019
Impact of investments and R&D costs in renewable energy technologies on companies’ profitability indicators: Assessment and forecast
O Prokopenko, T Kurbatova, M Khalilova, A Zerkal, G Prause, J Binda, ...
Energies 16 (3), 1021, 2023
182023
Факторы, определяющие состояние корпоративной культуры
АВ Зеркаль
Корпоративная культура организаций ХХI века: сборник научных трудов IV …, 2012
162012
Digital Marketing in the Condition of Wartime Posture in Ukraine
T Dubovyk, I Buchatska, A Zerkal, V Lebedchenko
International Journal of Computer Science and Network Security 22 (7), 206-212, 2022
152022
ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КРІЗЬ ПРИЗМУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
АВ Зеркаль
Інвестиції: практика та досвід, 2015
152015
Providing the corporate security strategy in the management system of the enterprise
T Shyra, O Shtyrov, I Korchynskyy, A Zerkal, H Skoryk
Business: Theory and Practice 21 (2), 737-745, 2020
142020
Методы исследования экономических процессов
ФВ Зиновьев, НА Космарова, АВ Зеркаль, ИФ Зиновьев, ВЕ Реутов, ...
Предприятие Феникс, 2010
11*2010
Особливості формування корпоративної культури у галузі машинобудування
АВ Зеркаль
Ефективна економіка, 2012
10*2012
Стан корпоративної культури машинобудівних підприємств
АВ Зеркаль
Культура народов Причерноморья, 2012
10*2012
Корпоративна культура та комерційна свідомість персоналу – інноваційні напрями розвитку підприємств
АВ Зеркаль, AV Zerkal
Tallinn: Teadmus OÜ, 2022
9*2022
Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємств в умовах воєнного часу
АВ Зеркаль, КЄ Балабуха, A Zerkal, K Balabukha
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки», 2022
62022
Маркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки
АВ Зеркаль, ВВ Голомб, АВ Зеркаль, ВВ Голомб, A Zerkal, V Holomb
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" Серія: "Економічні науки", 2021
5*2021
Стан корпоративної культури галузі машинобудування
АВ Зеркаль
Економіка промисловості, 229-234, 2011
42011
Маркетингове та логістичне забезпечення діяльності підприємств в умовах екологізації та цифровізації економіки
В Лифар, А Зеркаль, Ю Соколова, Н Павлішина, О Борисенко
АА Тандем, 2023
32023
Social Networks as a Tool of Marketing Communications
N Liashuk, O Kapral, V Lyfar, A Zerkal, O Burdyak
Khazar University Press, 2023
32023
The influence of commercial awareness' factors to the development of the enterprise
AV Zerkal
Молодий вчений, 270-273, 2018
32018
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
АВ Зеркаль
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 2017
32017
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННИХ КОНФЛІКТІВ
АВ Зеркаль
ЗБІРНИК ТЕЗ, 322, 2023
22023
Маркетинг під час воєнного стану: побудова каналів комунікації та трансформація бізнесу
АВ Зеркаль, КЄ Балабуха, A Zerkal, K Balabukha
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", 2023
22023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20