Подписаться
Мария Сергеевна Исмайлова / Марія Сергіївна Ісмайлова / Ismailova M.
Мария Сергеевна Исмайлова / Марія Сергіївна Ісмайлова / Ismailova M.
Харківська державна академія дизайну і мистецтв, факультет дизайну, кафедра графічного дизайну
Подтвержден адрес электронной почты в домене ksada.org - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Візуально-образна мова типографіки у дизайні поліграфічних видань періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2019
42019
Шрифт як основний засіб формоутворення візуальнообразної мови типографіки в дизайні поліграфічної рекламної продукції періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 24-32, 2016
32016
ТИПОГРАФІКА АР-ДЕКО В ДИЗАЙНІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ ЕПОХИ РАННЬОГО МОДЕРНІЗМУ (1910-1935 РР.)
МС Ісмайлова
Наука вчера, сегодня, завтра, 6-10, 2016
12016
Особливості формування типографіки конструктивізму в дизайні поліграфічної рекламної продукції в Росії у 1920-х рр.
МС Ісмайлова
Всеукраїнська наукова конференція професорсько-викладацького складу ХДАДМ за …, 2016
12016
Композиционное формообразование типографики в дизайне полиграфической рекламной продукции периода раннего модернизма
МС Исмайлова
Вестник, 2016
12016
Визуально-образный язык новой типографики в дизайне полиграфической рекламной продукции периода раннего модернизма
МС Исмайлова
Научно-практический журнал «Искусство и культура», 2016
12016
Типографіка де-стилю в дизайні поліграфічної рекламної продукції періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
ВІсник, 2016
1*2016
Типографіка як інструмент рішення функціональних та естетичних аспектів у дизайні поліграфічної продукції раннього модернізму (1910-1930 рр.)
МС Ісмайлова
Вісник ХДАДМ, 61-70, 2015
1*2015
Особливості візуально-образної мови типографіки дадаїзму у поліграфічній рекламній продукції епохи раннього модернізму
МС Ісмайлова
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 14-22, 0
1
Умови формування візуально-образної мови типографіки у дизайні поліграфічної рекламної продукції періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
Актуальні питання мистецтвознавства: виклики XXI століття, 73-75, 0
1
ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ НОВОЇ ТИПОГРАФІКИ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ГРАФІЧНИХ РОБІТ ПІТЕРА ЗВАРТА
МС Ісмайлова
EDITOR COORDINATOR, 429, 2021
2021
ШРИФТ У КОНЦЕПЦІЇ НЕОПЛАСТИЦИЗМУ
МС Ісмайлова
ΛΌГOΣ, 91, 2019
2019
Шрифт как основное средство формообразования визуально-образного языка типографики в дизайне полиграфической рекламной продукции периода раннего модернизма
МС Ісмайлова
Вестник Харьковской государственной академии дизайна и искусств, 24-32, 2016
2016
ТИПОГРАФИКА В ДИЗАЙНЕ БАУХАУЗ ПОЛИГРАФИЧЕСКОЙ РЕКЛАМНОЙ ПРОДУКЦИИ ПЕРИОДА РАННЕГО МОДЕРНИЗМА
МС Исмайлова
Актуальные научные исследования в современном мире, 13-18, 2016
2016
Типографіка баухауз у дизайні поліграфічної рекламної продукції періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
ХV Міжнародна конференція «Акутальні наукові дослідження в сучасному світі …, 2016
2016
Функціональні характеристики типографіки в дизані поліграфічної рекламної продукції
МС Ісмайлова
zbiór artykułów naukowych. Warszawa: Wydawса Sp. Z o.o., 2016
2016
Типографіка ар-деко в дизайні поліграфічної рекламної продукції раннього модернізму (1910–1935 рр.)
ІМ Сергіївна
zbiór artykułów naukowych. Warszawa: Wydawса Sp. Z o.o, 6-10, 2016
2016
Особливості візуально-образної мови типографіки дадаїзму у поліграфічній рекламній продукції періоду раннього модернізму
МС Ісмайлова
Вісник ХДАДМ, 14-22, 2016
2016
Типографіка футуризму у дизайні поліграфічної рекламної продукції раннього модернізму
МС Ісмайлова
Концепція сучасної мистецько-дизайнерської освіти України в умовах …, 2015
2015
ВІЗУАЛЬНО-ОБРАЗНА МОВА ТИПОГРАФІКИ В ДИЗАЙНІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ
МС Ісмайлова
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ З ВІЗУАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ …, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20