MA Gladun, M Gladun, M Hladun, М.А. Гладун, М.А. Бойко, M. Boiko, MA Boiko
MA Gladun, M Gladun, M Hladun, М.А. Гладун, М.А. Бойко, M. Boiko, MA Boiko
Verified email at kubg.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Educational Robots in Primary School Teachers' and Students' Opinion about STEM Education for Young Learners.
E Smyrnova-Trybulska, N Morze, P Kommers, W Zuziak, M Gladun
International Association for Development of the Information Society, 2016
222016
Formation of key and subject competences of students by robotic kits of STEM-education
NV Morze, MA Gladun, SM Dziuba
Information Technologies and Learning Tools 65 (3), 37-52, 2018
112018
Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM-освіти
НВ Морзе, МА Гладун, СМ Дзюба
Інформаційні технології і засоби навчання, 37-52, 2018
102018
Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва
M Gladun, M Sablina
Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2018
82018
Selected aspects of IBL in STEM-education
N Morze, E Smyrnova-Trybulska, M Gladun
Katowice: Studio Noa, 2018
82018
Selected aspects and conditions of the use of robots in STEM education for young learners as viewed by teachers and students
E Smyrnova-Trybulska, N Morze, P Kommers, W Zuziak, M Gladun
Interactive Technology and Smart Education, 2017
72017
3D картування цифрової компетентності в системі освіти України
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Гладун
Інформаційні технології і засоби навчання, 28-42, 2019
62019
Tools for inquiry-based learning in primary school
M Gladun, D Buchynska
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 2017
62017
Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspects
E Smyrnova-Trybulska, N Morze, W Zuziak, M Gladun
Katowice: University of Silesia in Katowice, Faculty of Ethnology and …, 2016
62016
Використання цифрових технологій для формувального оцінювання
Н Морзе, В Вембер, М Гладун
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 202-214, 2019
52019
Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності
N Morze, S Vasylenko, M Gladun
Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2018
52018
Formuvannia kliuchovykh i predmetnykh kompetentnostei uchniv robototekhnichnymy zasobamy STEM-osvity [Formation of key and subject competences of students by robotic kits of …
N Morze, M Gladun, S Dziuba
Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information Technologies and …, 2018
52018
Ways to improve the motivation of university teachers to develop their digital competence
N Morze, S Vasylenko, M Hladun
Open Educational E-Environment of Modern University 5, 161-177, 2018
42018
Robotics in primary school in the opinion of prospective and in-service teachers. A comparison study
N Morze, E Smyrnova-Trybulska, W Zuziak, P Kommers, M Gladun
International Journal of Continuing Engineering Education and Life Long …, 2017
42017
Організація STEAM-занять в інноваційному класі
Н Морзе, В Вембер, М Бойко, Л Варченко-Троценко
Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2020
32020
The impact of educational trends on the digital competence of students in Ukraine and Poland
N Morze, E Smyrnova-Trybulska, M Boiko
Katowice-Cieszyn: Studio Noa, 2019
32019
Комплект Formula Flowcode Buggy як засіб підвищення інтересу до навчання
МА Гладун
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 11-16, 2015
32015
Methodological and technical design of innovative classroom
N Morze, M Boiko, V Vember, O Dziabenko
Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching …, 2018
22018
Using gamification as a way of increasing students motivation
MA Gladun
Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2016
22016
Building the Digital Competence Teacher Profile by Innovative Teaching Instruments
N Morze, M Gladun, V Vember, O Buinytska
Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University [in English], 2018
12018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20