Підписатись
Рафаэла Значек
Рафаэла Значек
Odesa National University of Technology
Підтверджена електронна адреса в ontu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Event-маркетинг в системі маркетингових комунікацій України
І Мунтян, О Князєва, РР Значек
Економіка та суспільство, 2021
82021
Optimization of formulation composition of the crispbread with improved consumer properties
CL M. Mardar, N. Tkachenko, R. Znachek
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 34 (2/3), 22-29, 2017
5*2017
Аналіз асортименту та маркетингові дослідження споживних мотивацій та переваг при виборі зернових хлібців
МР Мардар, РР Значек
Наук. пр./Одес. нац. акад. харч. технологій. Одеса 2, 386-390, 2012
52012
Розробка та апробація балової шкали для оцінки якості зернових хлібців оздоровчого призначення
МР Мардар, РР Значек, МБ Ребезов
Scientific Works 48, 2015
32015
Микробиологическая безопасность зерновых хлебцев с растительными добавками
РР Значек, АВ Егорова, ГИ Евдокимова, ЛВ Труфкати
Харчова наука і технологія.-2014. −№1 (26). − С. 95–99., 0
3*
Просування магазину жіночого одягу за допомогою соціальних мереж
РР Значек, ІО Ковалів
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки, 2020
22020
Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування бренду
ІВ Мунтян, КЮ Соколюк, РР Значек
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2020
22020
Формування асортименту та товарознавча оцінка зернових хлібців поліпшеної якості: дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: 05.18. 15–Товарознавство харчових продуктів
РР Значек
Одеса-Харків, 2019
22019
Bioassay in safety assessment of new grain products
Znachek R.R., Mardar M. R., Krusir G.
Journal of agriculture and plant sciences, japs 16 (1), P.65-71, 2018
2*2018
The Formation of Consumer Preferences to Functional Food Products
Znachek R.R., Mardar M. R., Ustenko I.A.
Scientific Works of University of Food Technologies 64 (1), P.324-331, 2017
22017
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ЗЕРНОВИХ ХЛІБЦІВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГОВЕЛЬНІЙ МЕРЕЖІ м. ОДЕСИ
МР Мардар, РР Значек
Вестник КрасГАУ, 75-81, 2007
2*2007
Дослідження номенклатури та асортименту підприємства прат «Безлюдівський м’ясокомбінат»
РР Значек, КЮ Соколюк, ІВ Мунтян
Економічний простір, 136-139, 2020
12020
Social media marketing, як інструмент управління сучасним бізнесом
РР Значек, ІО Ковалів
12020
Напрями покращення споживних властивостей зернових хлібців
ММР Значек Р.Р.
Інноваційні аспекти розвитку обладнання харчової і готельної індустрії в …, 0
1
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Г Лозовська, Р Значек
Економіка та суспільство, 2024
2024
Дослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні
ГМ Лозовська, РР Значек
2022
Агропродовольчий маркетинг в умовах глобальних викликів
ЛА Бахчиванжи, ОВ Євтушок, РР Значек
2022
Дистанційна практика з елементами on-line навчання як інноваційна форма практичної підготовки маркетологів
ОВ Євтушок, ЛА Бахчиванжи, РР Значек
2022
Імплементація маркетингу і аудиту персоналу у кадрову стратегію підприємств аграрного сектора
ЛА Бахчиванжи, ОВ Євтушок, РР Значек
2021
PR-технології як інструмент ефективного просування
РР Значек, ЛА Бахчиванжи, ОВ Євтушок
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20