Подписаться
НДР"Оцінювання ІК-компетентності суб’єктів навч.проц.с-миЗСОв умовах України до європ.осв.простору"
НДР"Оцінювання ІК-компетентності суб’єктів навч.проц.с-миЗСОв умовах України до європ.осв.простору"
Подтвержден адрес электронной почты в домене iitlt.gov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Digital humanistic pedagogy: relevant problems of scientific research in the field of using ICT in education
VY Bykov, MP Leshchenko
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-17, 2016
902016
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених
МП Лещенко, АВ Яцишин
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-16, 2014
792014
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014
612014
Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті
ВЮ Биков, ОВ Овчарук
Педагогічна думка, 2017
442017
Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень
ВЮ Биков, ОМ Спірін, НВ Сороко
Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми …, 2015
442015
Підходи до стандартизації сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учнів: польський досвід
МП Лещенко, ЛІ Тимчук
Інформаційні технології і засоби навчання, 33-46, 2014
312014
Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності
НВ Сороко
Комп'ютер у школі та сім'ї, 33-37, 2014
172014
Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів
МП Лещенко, ММ Ястребов
Інформаційні технології і засоби навчання, 53-71, 2016
162016
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя у галузі середньої освіти Нідерландів: підходи, моделі, досвід
ОО Гриценчук
Інформаційні технології і засоби навчання, 71-81, 2015
162015
Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів в країнах Європейського Союзу
ІВ Іванюк
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2016
152016
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії
ІВ Іванюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 11-24, 2015
15*2015
Information and communication competency development in education system: modern studies and prospects
OV Ovcharuk, NV Soroko
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-7, 2016
132016
Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя
ОВ Овчарук, НВ Сороко
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані …, 2015
112015
Cтратегии мониторинга информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европейского союза (опыт Латвии, Литвы и Эстонии)
НВ Сороко
Образовательные технологии и общество 17 (1), 590-615, 2014
102014
Використання ІКТ для оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)
НВ Сороко
Наукові записки.–Випуск 5, 55-61, 2014
102014
Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 35-38, 2016
82016
Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівників
ВЮ Биков, НВ Сороко
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-13, 2015
82015
Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос, ЛА Лупаренко
Комп'ютер у школі та сім'ї, 30-38, 2015
82015
Роль наукової школи академіка НАПН України ВЮ Бикова в інформатизації освіти і науки України
МП Лещенко, АВ Яцишин
Комп'ютер у школі та сім'ї, 10-17, 2015
82015
Оцінювання ІК-компетентності учнів у школах Великої Британії
ІД Малицька
Інформаційні технології і засоби навчання, 89-105, 2015
62015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20