Digital humanistic pedagogy: relevant problems of scientific research in the field of using ICT in education VY Bykov, MP Leshchenko Інформаційні технології і засоби навчання, 1-17, 2016 | 90 | 2016 |
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених МП Лещенко, АВ Яцишин Інформаційні технології і засоби навчання, 1-16, 2014 | 79 | 2014 |
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень ЛА Лупаренко Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014 | 61 | 2014 |
Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті ВЮ Биков, ОВ Овчарук Педагогічна думка, 2017 | 44 | 2017 |
Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень ВЮ Биков, ОМ Спірін, НВ Сороко Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми …, 2015 | 44 | 2015 |
Підходи до стандартизації сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учнів: польський досвід МП Лещенко, ЛІ Тимчук Інформаційні технології і засоби навчання, 33-46, 2014 | 31 | 2014 |
Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності НВ Сороко Комп'ютер у школі та сім'ї, 33-37, 2014 | 17 | 2014 |
Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів МП Лещенко, ММ Ястребов Інформаційні технології і засоби навчання, 53-71, 2016 | 16 | 2016 |
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя у галузі середньої освіти Нідерландів: підходи, моделі, досвід ОО Гриценчук Інформаційні технології і засоби навчання, 71-81, 2015 | 16 | 2015 |
Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів в країнах Європейського Союзу ІВ Іванюк Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2016 | 15 | 2016 |
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії ІВ Іванюк Інформаційні технології і засоби навчання, 11-24, 2015 | 15* | 2015 |
Information and communication competency development in education system: modern studies and prospects OV Ovcharuk, NV Soroko Інформаційні технології і засоби навчання, 1-7, 2016 | 13 | 2016 |
Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя ОВ Овчарук, НВ Сороко Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані …, 2015 | 11 | 2015 |
Cтратегии мониторинга информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европейского союза (опыт Латвии, Литвы и Эстонии) НВ Сороко Образовательные технологии и общество 17 (1), 590-615, 2014 | 10 | 2014 |
Використання ІКТ для оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) НВ Сороко Наукові записки.–Випуск 5, 55-61, 2014 | 10 | 2014 |
Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя КР Колос Комп'ютер у школі та сім'ї, 35-38, 2016 | 8 | 2016 |
Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівників ВЮ Биков, НВ Сороко Інформаційні технології і засоби навчання, 1-13, 2015 | 8 | 2015 |
Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос, ЛА Лупаренко Комп'ютер у школі та сім'ї, 30-38, 2015 | 8 | 2015 |
Роль наукової школи академіка НАПН України ВЮ Бикова в інформатизації освіти і науки України МП Лещенко, АВ Яцишин Комп'ютер у школі та сім'ї, 10-17, 2015 | 8 | 2015 |
Оцінювання ІК-компетентності учнів у школах Великої Британії ІД Малицька Інформаційні технології і засоби навчання, 89-105, 2015 | 6 | 2015 |