Підписатись
НДР"Оцінювання ІК-компетентності суб’єктів навч.проц.с-миЗСОв умовах України до європ.осв.простору"
НДР"Оцінювання ІК-компетентності суб’єктів навч.проц.с-миЗСОв умовах України до європ.осв.простору"
Підтверджена електронна адреса в iitlt.gov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Digital humanistic pedagogy: relevant problems of scientific research in the field of using ICT in education
VY Bykov, MP Leshchenko
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-17, 2016
792016
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених
МП Лещенко, АВ Яцишин
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-16, 2014
762014
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014
592014
Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень
ВЮ Биков, ОМ Спірін, НВ Сороко
Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми …, 2015
412015
Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті
ВЮ Биков, ОВ Овчарук
Педагогічна думка, 2017
372017
Підходи до стандартизації сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учнів: польський досвід
МП Лещенко, ЛІ Тимчук
Інформаційні технології і засоби навчання, 33-46, 2014
292014
Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності
НВ Сороко
Комп'ютер у школі та сім'ї, 33-37, 2014
172014
Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів
МП Лещенко, ММ Ястребов
Інформаційні технології і засоби навчання, 53-71, 2016
142016
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії
ІВ Іванюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 11-24, 2015
14*2015
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя у галузі середньої освіти Нідерландів: підходи, моделі, досвід
ОО Гриценчук
Інформаційні технології і засоби навчання, 71-81, 2015
142015
Information and communication competency development in education system: modern studies and prospects
OV Ovcharuk, NV Soroko
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-7, 2016
122016
Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів в країнах Європейського Союзу
ІВ Іванюк
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2016
122016
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії
ІВ Іванюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 11-24, 2015
122015
Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя
ОВ Овчарук, НВ Сороко
Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2015
112015
Cтратегии мониторинга информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европейского союза (опыт Латвии, Литвы и Эстонии)
НВ Сороко
Образовательные технологии и общество 17 (1), 590-615, 2014
102014
Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 35-38, 2016
82016
Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівників
ВЮ Биков, НВ Сороко
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-13, 2015
82015
Використання ІКТ для оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)
НВ Сороко
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2016
72016
Роль наукової школи академіка НАПН України ВЮ Бикова в інформатизації освіти і науки України
МП Лещенко, АВ Яцишин
Комп'ютер у школі та сім'ї, 10-17, 2015
72015
Роль наукової школи академіка НАПН України ВЮ Бикова в інформатизації освіти і науки України
МП Лещенко, АВ Яцишин
Комп'ютер у школі та сім'ї, 10-17, 2015
72015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20