Підписатись
Вікторія Даниленко-Кульчицька
Вікторія Даниленко-Кульчицька
к.е.н., доц. кафедри Міжнародного бізнесу і туризму інституту, ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організація туризму
ВЯ Брич, ЛМ Алексеєнко, ТІ Божук, СВ Вовк, ОЄ Гарбера, ОЯ Гугул, ...
Тернопіль, ТНЕУ, 2017
262017
Туроперейтинг
ВЯ Брич, ОЄ Гарбера, ОЯ Гугул, СІ Гунько, ВА Даниленко-Кульчицька, ...
Тернопіль, ТНЕУ, 2017
222017
Особливості розвитку міжнародного туризму в світі
ДКВ Анатоліївна
Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету …, 2011
9*2011
Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України
ВА Даниленко-Кульчицька
Причорноморські економічні студії, 120-124, 2020
82020
Особливості договірних взаємовідносин між туроператором, турагентом і туристом
В Даниленко-Кульчицька
Галицький економічний вісник, 87-93, 2014
72014
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
ДКВ Анатоліївна
Регіональна економіка. – Львів, С. 228–236., 2008
6*2008
Вплив війни на готельно-ресторанний бізнес України
ВА Даниленко-Кульчицька
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, 19-23, 2022
52022
Використання соціальної мережі Instagram з метою рекламування туристичних послуг
ВА Даниленко-Кульчицька
Інноваційна економіка., С.143-147, 2017
52017
Стратегічні вектори розвитку туристичних дестинацій Тернопільщини
ВЯ Брич, АМ Тибінь, інші Даниленко-Кульчицька, Вікторія Анатоліївна
колективна монографія, 164, 2017
42017
До питання регулювання взаємних зобов’язань учасників туристичної діяльності в Україні
ВА Даниленко-Кульчицька
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2016
42016
Особливості використання самоменеджменту у діяльності сучасних вітчизняних менеджерів
ДКВ Анатоліївна
Науковий вісник Чернівецького університету. – Чернівці., С. 128-132., 2014
4*2014
Управління рекламною діяльністю редакцій друкованих засобів масової інформації
ВА Даниленко-Кульчицька
32011
Удосконалення понятійного апарату інфраструктури туризму // . . – 2018 –
ВЯ Брич, ВС Мазур, ВА Даниленко-Кульчицька, ІО Продан
Наукові записки ТНПУ. Серія: географія– Тернопіль., С.105-112., 2018
22018
Особливості міжнародних туристичних заходів
ДКВ Анатоліївна
Сталий розвиток економіки. – Хмельницький., С. 207-212., 2014
2*2014
Особливості рекламування продукту туристичного підприємства
В Даниленко-Кульчицька
Тайп, 2010
22010
Розробка стратегії рекламної діяльності друкованих засобів масової інформації
ДКВ Анатоліївна
Економіка і регіон. – Полтава, С. 81–86., 2009
22009
Особливості рекламування туристичного продукту Тернопільщини
ВА Даниленко-Кульчицька
Причорноморські економічні студії, 75-79, 2017
12017
Організація туризму
ЛМ Алексеєнко, ВЯ Брич, СВ Вовк, ОЄ Гарбера, ...
Тернопіль, ТНЕУ, 2014
12014
Соціальна реклама в контексті підвищення якості життя населення
ДКВ Анатоліївна
Інноваційна економіка. – Тернопіль., С. 191-195., 2012
1*2012
Редакційний менеджмент та його застосування у діяльності друкованих засобів масової інформації
ДКВ Анатоліївна
Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, – (Серія : Економіка …, 2007
1*2007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20