Follow
Anastasiia Savchuk
Anastasiia Savchuk
State University of Trade and Economics
Verified email at knute.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Ефективність маркетингової діяльності підприємств
А Савчук
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 27–38 …, 2015
322015
The Price Competition Simulation at the Blended Trading Market.
O Pursky, T Dubovyk, I Moroz, I Buchatska, A Savchuk
M3E2-MLPEED, 15-26, 2019
152019
Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
АМ Савчук
Сумський державний університет, 2015
82015
Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
АМ Савчук
Формирование рыночных отношений в Украине, 66-71, 2014
82014
Strategic impact of innovations on enterprises financial state
D Fayvishenko, T Dubovyk, A Savchuk, T Romanchenko
Financial and credit activity: problems of theory and practice 4 (35), 411-417, 2020
62020
The price competition simulation at the trading market in the presence of electronic and traditional trade
O Pursky, T Dubovyk, I Moroz, I Buchatska, A Savchuk
SHS Web of Conferences 65, 04001, 2019
22019
Детермінанти вибору маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі
АМ Савчук
Причорноморські економічні студії, 5-9, 2018
12018
Omnichanal strategies of trade enterprises: information support
А САВЧУК
· SCIENTIA· FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно …, 2017
12017
Інформаційна основа стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
АМ Савчук
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 91-96, 2016
12016
Програмне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
АМ Савчук
Вісник Хмельницького національного університету 5, 145-148, 2014
12014
ТЕХНОЛОГІЇ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У ПРОСУВАННІ ТОВАРІВ КЛАСУ ЛЮКС
НВ Мережко, ОГ Золотарьова, АМ Савчук
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 192, 2021
2021
СТРАТЕГІЧНИЙ ВПЛИВ ІННОВАЦІЙ НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВ
ДС Файвішенко, ТВ Дубовик, АМ Савчук, ТВ Романченко
Financial and credit activity problems of theory and practice 4 (35), 411-417, 2020
2020
Information cycle of strategic marketing
Т ДУБОВИК, І БУЧАЦЬКА, А САВЧУК
· SCIENTIA· FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно …, 2019
2019
Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій
АМ Савчук, АН Савчук
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Моніторинг реалізації маркетингової стратегії підприємств торгівлі
АМ Савчук
Економічний форум, 206-210, 2016
2016
Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки
ВВ Божкова, СМ Ілляшенко, ОА Біловодська, НС Ілляшенко, ...
Сумський державний університет, 2015
2015
Исследование источников информационного обеспечения стратегического маркетинга предприятий торговли
АМ Савчук
Маркетинг и менеджмент инноваций, 95-104, 2015
2015
STORYTELLING AS AN ADVERTISING TOOL AMONG CONDITIONS OF INFORMATION EXCESS
A Savchuk
Відповідальний за випуск: ТВ Дубовик, завідувач кафедри журналістики та …, 0
DUBOVYK Tatiana
I BUCHATSKA, A SAVCHUK
INNOVATIVE MARKETING TOOLS IN THE INTERNATIONAL MARKET
T DUBOVYK, Y LISUN, A SAVCHUK
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20