Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи ВВ Хренова ДЗ" Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2020 | 9 | 2020 |
Структура предметной компетентности учителя технологий профильной школы как научная проблема ВВ Хренова Балтийский гуманитарный журнал, 116-119, 2014 | 7 | 2014 |
Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану О Кричківська, В Хренова, Н Гончар Наука і техніка сьогодні, 2022 | 5 | 2022 |
The System of Training Future Teachers for Organizing Extracurricular Activities of Pupils. I Androshchuk, I Androshchuk, M Kurach, V Khrenova, O Livshun Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru …, 2020 | 4 | 2020 |
Професійна підготовка майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників основам швейної справи в контексті застосування інноваційних технологій ВВ Хренова http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/9, 2016 | 3 | 2016 |
Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи ВВ Хренова Хренова Вікторія Валеріївна 353 (5), 2015 | 3 | 2015 |
Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії Бортовий журнал В Хренова Проблеми підготовки сучасного вчителя, 80-86, 2012 | 3 | 2012 |
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак V Khrienova Pedagogical Discourse, 330-334, 2012 | 2 | 2012 |
Колажування як один із засобів формування загальнокультурної грамотності та розвитку здобувачів освіти В Хренова, Д Тарасюк Педагогічний вісник Поділля [Електронний науково-методичний журнал …, 2022 | 1 | 2022 |
Емоційний інтелект як складова психологічної культури майбутнього педагога О Назарова, Х ВІКТОРІЯ PROFESIONAL DEVELOPMENT OF PERSONALITY: problems and perspectives, 95, 2021 | 1 | 2021 |
Технологія розроблення лекції у формі інтелект-карти з використанням програмного продукту XMIND 2013 (на прикладі дисципліни художньо-творчого циклу) ВВ Хренова BBK 87, 901, 2020 | 1 | 2020 |
Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій ВВ Хренова Педагогічний альманах, 210-216, 2018 | 1 | 2018 |
Використання Інтелект-карт у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій ВВ Хренова http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/1, 2012 | 1 | 2012 |
Інклюзивне навчання та зменшення кваліфікаційного розриву в умовах війни НМ Квітко, ВВ Хренова, МІ Захаріна Академічні візії, 2024 | | 2024 |
Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство ВВ Хренова, ОМ Кас'яненко, ОО Стоколос‐Ворончук | | 2024 |
Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі … V Khrenova Pedagogical Academy: scientific notes, 2023 | | 2023 |
НОВІ ГОРИЗОНТИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (УКРАЇНСЬКИЙ КЕЙС) О Степаненко, В Хренова, С Ступеньков Вісник науки та освіти, 2023 | | 2023 |
Реформування та модернізація освітнього процесу майбутнього (game-based learning) ЛІ Артеменко, ВВ Хренова, ОП Власюк Академічні візії, 2023 | | 2023 |
АРТ-МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВВ Хренова, КР Конік Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти: збірник, 142, 2023 | | 2023 |
Formation of individual style of future teachers professional activity: pedagogical situations simulation B Tetiana, ZS Svitlana, K Viktoriia, Y Vitaliy Бердянський державний педагогічний університет, 2021 | | 2021 |