Подписаться
Хренова В.В., Viktoriia Khrenova
Хренова В.В., Viktoriia Khrenova
Другие именаХренова Вікторія Валеріївна
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене khmnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи
ВВ Хренова
ДЗ" Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2020
92020
Структура предметной компетентности учителя технологий профильной школы как научная проблема
ВВ Хренова
Балтийский гуманитарный журнал, 116-119, 2014
72014
Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану
О Кричківська, В Хренова, Н Гончар
Наука і техніка сьогодні, 2022
52022
The System of Training Future Teachers for Organizing Extracurricular Activities of Pupils.
I Androshchuk, I Androshchuk, M Kurach, V Khrenova, O Livshun
Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru …, 2020
42020
Професійна підготовка майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників основам швейної справи в контексті застосування інноваційних технологій
ВВ Хренова
http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/9, 2016
32016
Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи
ВВ Хренова
Хренова Вікторія Валеріївна 353 (5), 2015
32015
Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії Бортовий журнал
В Хренова
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 80-86, 2012
32012
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак
V Khrienova
Pedagogical Discourse, 330-334, 2012
22012
Колажування як один із засобів формування загальнокультурної грамотності та розвитку здобувачів освіти
В Хренова, Д Тарасюк
Педагогічний вісник Поділля [Електронний науково-методичний журнал …, 2022
12022
Емоційний інтелект як складова психологічної культури майбутнього педагога
О Назарова, Х ВІКТОРІЯ
PROFESIONAL DEVELOPMENT OF PERSONALITY: problems and perspectives, 95, 2021
12021
Технологія розроблення лекції у формі інтелект-карти з використанням програмного продукту XMIND 2013 (на прикладі дисципліни художньо-творчого циклу)
ВВ Хренова
BBK 87, 901, 2020
12020
Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій
ВВ Хренова
Педагогічний альманах, 210-216, 2018
12018
Використання Інтелект-карт у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій
ВВ Хренова
http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/1, 2012
12012
Інклюзивне навчання та зменшення кваліфікаційного розриву в умовах війни
НМ Квітко, ВВ Хренова, МІ Захаріна
Академічні візії, 2024
2024
Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство
ВВ Хренова, ОМ Кас'яненко, ОО Стоколос‐Ворончук
2024
Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі …
V Khrenova
Pedagogical Academy: scientific notes, 2023
2023
НОВІ ГОРИЗОНТИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (УКРАЇНСЬКИЙ КЕЙС)
О Степаненко, В Хренова, С Ступеньков
Вісник науки та освіти, 2023
2023
Реформування та модернізація освітнього процесу майбутнього (game-based learning)
ЛІ Артеменко, ВВ Хренова, ОП Власюк
Академічні візії, 2023
2023
АРТ-МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВВ Хренова, КР Конік
Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти: збірник, 142, 2023
2023
Formation of individual style of future teachers professional activity: pedagogical situations simulation
B Tetiana, ZS Svitlana, K Viktoriia, Y Vitaliy
Бердянський державний педагогічний університет, 2021
2021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20