Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи ВВ Хренова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2020 | 12 | 2020 |
Структура предметной компетентности учителя технологий профильной школы как научная проблема ВВ Хренова Балтийский гуманитарный журнал, 116-119, 2014 | 7 | 2014 |
Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану ОВ Кричківська, ВВ Хренова, НП Гончар Київ: Наукові перспективи, 2022 | 5 | 2022 |
The System of Training Future Teachers for Organizing Extracurricular Activities of Pupils. I Androshchuk, I Androshchuk, M Kurach, V Khrenova, O Livshun Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Românească pentru …, 2020 | 5 | 2020 |
Професійна підготовка майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників основам швейної справи в контексті застосування інноваційних технологій ВВ Хренова http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/9, 2016 | 3 | 2016 |
Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи ВВ Хренова Хренова Вікторія Валеріївна 353 (5), 2015 | 3 | 2015 |
Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії Бортовий журнал В Хренова Проблеми підготовки сучасного вчителя, 80-86, 2012 | 3 | 2012 |
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак ВВ Хренова Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2012 | 2 | 2012 |
Інклюзивне навчання та зменшення кваліфікаційного розриву в умовах війни НМ Квітко, ВВ Хренова, МІ Захаріна Академічні візії, 2024 | 1 | 2024 |
Досвід впровадження освітніх компонентів, що формують готовність педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти у зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та … ВВ Хренова European Conference, 2023 | 1 | 2023 |
Колажування як один із засобів формування загальнокультурної грамотності та розвитку здобувачів освіти В Хренова, Д Тарасюк ХОІППО, 2022 | 1 | 2022 |
Емоційний інтелект як складова психологічної культури майбутнього педагога О Назарова, В Хренова Хмельницький національний університет, 2021 | 1 | 2021 |
Технологія розроблення лекції у формі інтелект-карти з використанням програмного продукту XMind 2013 (на прикладі дисципліни художньо-творчого циклу) ВВ Хренова | 1 | 2020 |
Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій ВВ Хренова Педагогічний альманах, 210-216, 2018 | 1 | 2018 |
Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів трудового навчання та технології (на прикладі дисциплін художньо-творчого циклу) ВВ Хренова, ОВ Лівшун http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/25, 2017 | 1* | 2017 |
Використання Інтелект-карт у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій ВВ Хренова http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/1, 2012 | 1 | 2012 |
Вплив інклюзивного навчання на соціально-емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство ВВ Хренова, ОМ Кас'яненко, ОО Стоколос-Ворончук Педагогічна Академія: наукові записки, 2024 | | 2024 |
Мобільна освіта як інструмент підвищення доступності й рівності в навчанні: аналіз сучасного стану та перспективи ВВ Сіпій, ВВ Хренова, БВ Паска «Вісник науки та освіти»(Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія …, 2024 | | 2024 |
Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі … ВВ Хренова Педагогічна Академія: наукові записки, 2023 | | 2023 |
Педагогічний малюнок як ефективний засіб навчання образотворчому мистецтву В Хренова Хмельницький національний університет, 2023 | | 2023 |