Подписаться
Хренова В.В., Viktoriia Khrenova
Хренова В.В., Viktoriia Khrenova
Другие именаХренова Вікторія Валеріївна
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене khmnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи
ВВ Хренова
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2020
82020
Структура предметной компетентности учителя технологий профильной школы как научная проблема
ВВ Хренова
Балтийский гуманитарный журнал, 116-119, 2014
72014
The System of Training Future Teachers for Organizing Extracurricular Activities of Pupils.
I Androshchuk, I Androshchuk, M Kurach, V Khrenova, O Livshun
Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru …, 2020
52020
Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану
ОВ Кричківська, ВВ Хренова, НП Гончар
Київ: Наукові перспективи, 2022
42022
Професійна підготовка майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників основам швейної справи в контексті застосування інноваційних технологій
ВВ Хренова
http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/9, 2016
32016
Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи
ВВ Хренова
Хренова Вікторія Валеріївна 353 (5), 2015
32015
Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії «Бортовий журнал»
ВВ Хренова
32012
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак
ВВ Хренова
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2012
22012
Досвід впровадження освітніх компонентів, що формують готовність педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти у зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та …
ВВ Хренова
European Conference, 2023
12023
Емоційний інтелект як складова психологічної культури майбутнього педагога
О Назарова, В Хренова
Хмельницький національний університет, 2021
12021
Технологія розроблення лекції у формі інтелект-карти з використанням програмного продукту XMind 2013 (на прикладі дисципліни художньо-творчого циклу)
ВВ Хренова
12020
Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій
ВВ Хренова
Педагогічний альманах, 210-216, 2018
12018
Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів трудового навчання та технології (на прикладі дисциплін художньо-творчого циклу)
ВВ Хренова, ОВ Лівшун
http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/25, 2017
12017
Використання Інтелект-карт у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій
ВВ Хренова
http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/1, 2012
12012
Інклюзивне навчання та зменшення кваліфікаційного розриву в умовах війни
НМ Квітко, ВВ Хренова, МІ Захаріна
Академічні візії, 2024
2024
Вплив інклюзивного навчання на соціально-емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство
ВВ Хренова, ОМ Кас'яненко, ОО Стоколос-Ворончук
Педагогічна Академія: наукові записки, 2024
2024
Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі …
ВВ Хренова
Педагогічна Академія: наукові записки, 2023
2023
АРТ-МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВВ Хренова, КР Конік
Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти: збірник, 142, 2023
2023
Нові горизонти розвитку педагогічної науки (український кейс)
ОК Степаненко, ВВ Хренова, СО Ступеньков
Київ: Наукові перспективи, 2023
2023
«Берегиня» як символ сили українського народу та культури, що чинить опір агресії
ОМ Панчук, ВВ Хренова
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2023
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20