Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія НГ Ничкало Неперервна професійна освіта: теорія і практика 1 (2), 9-22, 2001 | 296 | 2001 |
Неперервна освіта як основа соціального поступу ІА Зязюн Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 15-23, 2001 | 120 | 2001 |
Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект СО Сисоєва Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 78-87, 2003 | 102 | 2003 |
Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти НГ Ничкало Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць: У 2 …, 2001 | 94 | 2001 |
Моделювання навчального процесу як педагогічна проблема ВВ Ягупов Неперервна професійна освіта: теорія і практика 1, 28-37, 2003 | 89 | 2003 |
Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти СО Сисоєва Неперервна професійна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр.//За ред. ІА …, 2001 | 71 | 2001 |
Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження СО Сисоєва Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 69-79, 2002 | 58 | 2002 |
Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця РС Гуревич Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 61-68, 2002 | 55 | 2002 |
Професійна компетентність вчителя: проблема структури та змісту I Sokolova Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 8-16, 2004 | 47 | 2004 |
Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики Л Пастушенко Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2014 | 38 | 2014 |
Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми (Частина I) СО Сисоєва Неперервна професійна освіта.-2005.-Вип, 3-4, 2006 | 38 | 2006 |
Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України «Про вищу освіту» S Sysoіeva Continuing Professional Education: Theory and Practice, 7-14, 2015 | 36 | 2015 |
Сучасне наукове бачення неперервної професійної освіти: стратегія розвитку у масштабах геополітичних регіонів ТМ Десятов Неперервна професійна освіта: теорія і практика 2, 9-23, 2002 | 36 | 2002 |
Розвиток професійної освіти в Німеччині (кінець ХІХ–ХХ ст.): дис.... доктора пед наук: 13.00. 04–теорія та методика професійної освіти/Абашкіна Неллі Володимирівна НВ Абашкіна Неперервна професійна освіта: теорія і практика.–2001.–Вип. ІІ.–C, 280-285, 1998 | 33 | 1998 |
Формування інформаційної культури педагога в контексті неперервної освіти РС Гуревич, АМ Коломієць, ДІ Коломієць Неперервна професійна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр, 276-281, 2001 | 32 | 2001 |
Поняття освіта, розвиток освіти, освітня політика в сучасному науковому дискурсі ЛМ Гриневич Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 14-19, 2015 | 30 | 2015 |
Неперервна освіта для ціложиттєвого розвитку особистості людини: історико-педагогічний аспект Л Сігаєва Неперервна професійна освіта: теорія і практика 1, 146-158, 2008 | 30 | 2008 |
Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці СУ Гончаренко, В Кушнір Неперервна проф. освіта: теорія і практика 4, 15-22, 2002 | 30 | 2002 |
Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності Н Волкова Неперервна професійна освіта: теорія і практика.–2002.–Вип. І (5).–С, 93-101, 2002 | 29 | 2002 |
Меморандум Європейської комісії «Навчання протягом усього життя» С Квятковський Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал …, 2002 | 28 | 2002 |