Follow
Івасенко О.
Івасенко О.
Other namesIvasenko O., Ивасенко Е., Івасенко О.А.
Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Verified email at nupp.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
792018
Маркетинг збутової діяльності переробних підприємств на продовольчому ринку
ОА Івасенко
ОА Івасенко.–Донецьк, 2009.–20 с, 2009
32009
Маркетингові дослідження ринку при формуванні збутової політики виробничого підприємства
ОА Івасенко
Маркетингові дослідження в Україні: тези доп. міжнар. наук.-практ конф.–К …, 2004
22004
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління
ОА Івасенко
Редакційна колегія, 98, 0
1
Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти України
ОА Івасенко
ГО" МАН", 2023
2023
Event-маркетинг як дієвий інструмент просування бренду
ВВ Добрянська, ОА Івасенко
Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023
2023
SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіону
ОА Івасенко
Національний університет" Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2023
2023
Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освіти
ОА Івасенко
Національний університет" Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2023
2023
Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креатив.
ВВ Добрянська, КВ Чичуліна, ОА Івасенко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2023
2023
Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освіти
ОА Івасенко, МБ Чижевська
ГО" МАН", 2022
2022
Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти
ОА Івасенко, МБ Чижевська
Національний університет" Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2022
2022
Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами України
ОА Івасенко, ДВ Поліщук
Національний університет" Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2022
2022
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ
ІО А.
EURASIAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS Proceedings of V International Scientific …, 2022
2022
Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств
ІОА Сахацький М.П., Павловська А.С., Кукса І.М.
Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць, 40-45, 2022
2022
АУДИТ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КРАФТОВИХ ВИРОБНИКІВ
ОА Івасенко
The 6 th International scientific and practical conference “Innovations and …, 2022
2022
АУДИТ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КРАФТОВИХ ВИРОБНИКІВ.
ІО А.
INNOVATIONS AND PROSPECTS OF WORLD SCIENCE Proceedings of VI International …, 2022
2022
Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти
ОА Івасенко
ДУ «Інститут регіональних досліджень імені МІ Долішнього НАН України», 2022
2022
Про ступінь" дистанційності" дистанційного навчання
ЛМ Страшко, ОА Івасенко
Сумський державний університет, 2013
2013
Загальноекономічні показники діяльності підприємств переробної промисловості на продовольчому ринку України
ОА Івасенко
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002
2002
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ НА БАЗІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО КОМПЛЕКСУ (НТК) УНІВЕРСИТЕТУ «ВІРТУАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО (ВП)»
ОА Івасенко
ББК 74.484. 4я431, 364, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20