Follow
Svitlana Dienhaieva / Світлана Дєньгаєва
Svitlana Dienhaieva / Світлана Дєньгаєва
Other namesSvitlana Dienhaieva
Житомирський державний університет імені Івана Франка, старший викладач
Verified email at zu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі
АВ Ковальчук, СВ Дєньгаєва
ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та …, 2021
62021
Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови
СВ Дєньгаєва
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 26-30, 2015
42015
Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови
СВ Дєньгаєва
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013
32013
Особливості використання технології кроссенсу у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови початкової ланки базових навчальних закладів
СВ Дєньгаєва
Теоретична і дидактична філологія, 2019
22019
Вплив освітнього smart-суспільства на формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови
C ДЄНЬГАЄВА
Smart-освіта: ресурси та перспективи: матеріали Міжнар. наук.-метод. конф …, 2014
22014
ФОРМУВАННЯ УМІНЬ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
І Дєньгаєва, Світлана, Самойлюкевич
Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації …, 2020
1*2020
Розвиток креативного мислення у дошкільників у процесі навчання англійської мови
ІВ Самойлюкевич, СВ Дєньгаєва
Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені ТГ …, 2019
12019
Методичний експрес: Інтегровані змістові лінії та шляхи їх реалізації на уроках англійської мови
ІВ Самойлюкевич, ЛО Забелло, ІА Глібко, СВ Дєньгаєва, ОА Зимовець, ...
ОО Євенок, 2017
12017
ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
СВ Дєньгаєва
Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном, 213-236, 2012
12012
МЕДІАОСВІТНІ ВЕБ-КВЕСТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
СВ Дєньгаєва
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 239-246, 2012
12012
Organization of Interaction between the Primary School Teacher and Parents in Conditions of a Mixed Form of Education.
K Malynovska, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
The Usage of Didactic Games in the Ukrainian Language Lessons in Primary School.
S Vasylyuk, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
The Development of the Skills to Represent a Text in Children of Upper-Kindergarten Age in the Process of Familiarity with Artistic Literature.
Y Shelihatska, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
The Potential of Integrated Lessons in Forming the Cognitive Interests of Primary School Learners in the Process of Learning the Ukrainian Language and Literary Reading.
O Pryshchepa, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
Sensory Development of Children of Early Age by Means of Didactic Games and Exercises.
H Holyachenko, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
Moral and Ethical Education of Preschoolers.
K Ostapchuk, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
Motives of Educational Activity of Primary School Learners.
K Stremenko, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
Development of Creative Abilities in Children of Upper-Kindergarten Age by Means of Non-Traditional Techniques of Visual Activity.
A Lyapunova, S Dienhaieva
Сучасні тенденції навчання іноземних мов, 2023
2023
Розділ VІІ. Нетрадиційні, інноваційні освітні системи як суттєвий ресурс безперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов
ОВ Вознюк
Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2023
2023
Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном
ОВ Вознюк, ОС Гуманкова, СВ Дєньгаєва, ОА Зимовець, ОЄ Кравець, ...
Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20