Підписатись
Ольга Ятчук
Ольга Ятчук
Университет митної справи та фінансів
Підтверджена електронна адреса в umsf.dp.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Comparison of the digital economy development parameters in the EU countries in the context of bridging the digital divide
V Bilozubenko, O Yatchuk, E Wolanin, T Serediuk, M Korneyev
LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2022
392022
Estimation level of public welfare on the basis of methods of intellectual analysis
S Kozlovskyi, L Nikolenko, O Peresada, O Pokhyliuk, O Yatchuk, ...
182020
Інтерактивне телебачення: соціально-комунікаційні моделі та технології: монографія
ОМ Ятчук
Університет митної справи та фінансів, 2018
102018
Соціально‑комунікаційні моделі та технології інтерактивного телебачення
ОМ Ятчук
із соц. комунікацій: 27.00. 01/Ятчук Ольга Михайлівна.—Маріуполь, 2013.—280 с, 2014
72014
THE MODERN TRANSFORMATION OF INTERNET COMMUNICATIONS
A BESSARAB, T HYRINA, O SYTNYK, N KODATSKA, O YATCHUK, ...
Journal of Theoretical and Applied Information Technology 100 (15), 2022
52022
Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства
ОМ Ятчук, НО Кодацька
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 68-73, 2020
32020
Интерактивный контент современного ТВ
ОМ Ятчук
Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, 180-183, 2013
32013
Komunikatsiini ta informatsiini tekhnolohii v turyzmi: teoretyko-metodychnyi aspekt [Communication and information technologies in tourism: theoretical and methodological aspect]
V Bilozubenko, M Razinkova, N Nebaba, O Yatchuk
Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia …, 2020
22020
Традиції медіакомунікації на телебаченні
ОМ Ятчук
Вид-во ЛНУ ім. І. Франка, 2018
22018
Ефективність використання прямого ефіру в аналітичному телемовленні
ОМ Ятчук
Інформаційне суспільство, 22-23, 2014
22014
тичний та жанровий прогноз розвитку інтерактивного мовлення на регіональному телебаченні в контексті PR-технологій
ОМ Ятчук
Інформаційне суспільство, 119-122, 2013
22013
Typolohiya hlyadatsʹkoyi audytoriyi interaktyvnoho telebachennya [Typology of the audience of interactive television]
O Yatchuk
Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky [Scientific notes of the Institute …, 2010
22010
СОЦІАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ СТУДЕНТСЬКИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧАСТИНИ СУЧАСНОГО МЕДІАПРОСТОРУ
НО Кодацька, ОМ Ятчук, ОВ Лесюк
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 32021265, 2021
12021
Історія розвитку телебачення в контексті комунікаційних особливостей моделі off-line
ОМ Ятчук
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 28-32, 2018
12018
Модель сучасного інтерактивного телебачення дія–дія
ОМ Ятчук
Наукові записки Інституту журналістики, 114-118, 2015
12015
Типологія глядацької аудиторії інтерактивного телебачення
ОМ Ятчук
Наукові записки Інституту журналістики: науковий збірник/за ред. ВВ Різуна …, 2010
12010
Текст інтерактивного телебачення. Загальні напрями розвитку
ОМ Ятчук
12010
АУДИТОРІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ ВІДНОСИН
ОМ Ятчук, НО Кодацька
1
ОГЛЯД СВІТОВОГО ТА ВІДЧИЗНЯННОГО ДОСВІДУ В КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕЛЕАУДИТОРІЇ
ОМ Ятчук
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ ТА ОСВІТИ: Збірник матеріалів XVІ підсумкової …, 0
1
Соціальні комунікації та медіатехнології у контексті міждисциплінарних досліджень: Колективна монографія
ВМ Дрешпак, НО Кодацька, ГА Сенкевич
Університет митної справи та фінансів, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20