Follow
Yuliia Zabaldina
Yuliia Zabaldina
Other namesЮлія Забалдіна
Державний торговельно-економічний університет, кафедра туризму та рекреації
Verified email at knute.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг туристичного підприємства: навч. посіб.
ЮБ Забалдіна
К.: Муз. Україна, 2002
762002
Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг
ЮБ Забалдіна
К.: Освіта, 2006
262006
Designing a marketing strategy for the development of industrial tourism in the region
B Danylyshyn, O Olshanska, Y Zabaldina, R Mazurets, S Khlopiak, ...
Journal of Optimization in Industrial Engineering 14 (Special Issue), 1-8, 2021
242021
Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків
ЗЮБ Ліщинський О. Л.
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 404 – 410, 2006
8*2006
Типологія регіональних ринків туристичних послуг України
Ю ЗАбалдіна
Формування ринкових відносин в Україні, 125-130, 2005
82005
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ДМ Стеченко, ЮБ Забалдіна
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
72006
Формування івентивного портфелю туристичних дестинацій
ТАП Забалдіна Ю.Б.
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ, 2017
62017
Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послу
ЮБ Забалдіна
Культура народов Причорномор’я 3 (5), 83-86, 2004
62004
Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій
З Юлія
Формування ринкових відносин в Україні, 2011
5*2011
Івент-індустрія та туризм у світовій економіці
ЗЮБ Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, С. 55–63, 2020
4*2020
National brand of Ukraine
A Mazaraki, S Melnychenko, T Melnyk, T Tkachenko, A Hladkyi, S Bai, ...
42018
Аналіз процесів регіоналізації ринку туристичних послуг України
ЮБ Забалдіна
Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць 3 (197), 705-711, 2004
42004
Cluster analysis of Ukrainian regions regarding the level of investment attractiveness in tourism
G Kharlamova, A Roskladka, N Roskladka, A Stavytskyy, Y Zabaldina
International Conference on Information and Communication Technologies in …, 2021
32021
The protected area as a tourism eco-brand
SV Melnychenko, HI Mykhaylichenko, YB Zabaldina, SS Kravtsov, ...
Journal of Geology, Geography and Geoecology 30 (1), 122-132, 2021
32021
Формування програм споживчої лояльності в туризмі
РНО Забалдіна Ю.Б., Дупляк Т.П., Клімова А.М.
Ефективна економіка, 2019
32019
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи
ЮБ Забалдіна
Ефективна економіка, 2013
32013
Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України
ЮБ Забалдіна, ЛО Коковський
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
32011
EMPLOYER BRANDING IN FORMATION OF THE INTELLECTUAL CAPITAL OF THE TOUR OPERATOR: THE CASE STUDY OF UKRAINE
ГІ Михайліченко, СС Кравцов, СВ Мельниченко, НІ Ведмідь, ...
Financial and credit activity problems of theory and practice 4 (35), 356-366, 2020
22020
The brand event program in tourism development in Ukraine
HI Mykhailichenko, SS Kravtsov, YB Zabaldina
Бизнес информ, 168-178, 2020
22020
Інституалізація управління туристськими дестинаціями
З Юлія
Вісник Одеського національного університету 19 (3), 90-94, 2014
2*2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20