Юлія Забалдіна
Юлія Забалдіна
Київський національний торговельно-економічний університет, кафедра туризму та рекреації
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Маркетинг туристичного підприємства: навч. посіб.
ЮБ Забалдіна
К.: Муз. Україна, 2002
342002
Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг
ЮБ Забалдіна
ЮБ Забалдіна, 2006
132006
Оцінка стану санаторно-курортного комплексу та його впливу на розвиток туристичної діяльності України
ОО Колесник
Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія …, 2008
62008
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ДМ Стеченко, ЮБ Забалдіна
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
62006
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ЗЮ Стеченко Дмитро
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
62006
Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послу
ЮБ Забалдіна
Культура народов Причорномор’я 3 (5), 83-86, 2004
42004
Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України
ЮБ Забалдіна, ЛО Коковський
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
32011
Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій
З Юлія
Формування ринкових відносин в Україні, 2011
32011
Типологія регіональних ринків туристичних послуг України
Ю ЗАбалдіна
Формування ринкових відносин в Україні, 125-130, 2005
32005
Маркетинг туристичного підприємства: Навч. посібник
ЮБ Забалдіна
ЮБ Забалдіна/–К.: Музична Україна, 2002
32002
Інституалізація управління туристськими дестинаціями
З Юлія
Вісник Одеського національного університету 19 (3), 90-94, 2014
2*2014
Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків
ЗЮБ Ліщинський О. Л.
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 404 – 410, 2006
2*2006
Маркетинг туристичних підприємств
ЮБ Забалдіна
навч. посіб./ЮБ Забалдіна.–Київ: Музична Україна, 2002
22002
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи
ЮБ Забалдіна
Ефективна економіка, 2013
12013
Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичних дестинацій
ЖВГ Забалдіна Ю.Б., Дупляк Т.П.
Ефективна економіка, 2018
2018
Туристичні кластери: колективна монографія
КСС Забалдіна Ю.Б., Босовська М.В., Гладкий О.В., Жученко В.Г ...
2018
Формування івентивного портфелю туристичних дестинацій
ТАП Забалдіна Ю.Б.
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ, 2017
2017
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста
МВ Босовська, ЮБ Забалдіна, ТП Дупляк, АВ Ткаченко
Інвестиції: практика та досвід, 16-22, 2017
2017
Інновінг у туризмі
ГОВ Забалдіна Ю.Б., Михайліченко Г.І., Босовська М.В.
2017
Туристські дестинації (теорія управління брендом)
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20