Підписатись
Юлія Забалдіна
Юлія Забалдіна
Державний торговельно-економічний університет, кафедра туризму та рекреації
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг туристичного підприємства: Навч. посібник
ЮБ Забалдіна
К.: Музична Україна, 2002
642002
Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг
ЮБ Забалдіна
К.: Освіта, 2006
242006
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ДМ Стеченко, ЮБ Забалдіна
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
72006
Типологія регіональних ринків туристичних послуг України
Ю ЗАбалдіна
Формування ринкових відносин в Україні, 125-130, 2005
72005
Designing a Marketing Strategy for the Development of Industrial Tourism in the Region
B Danylyshyn, O Olshanska, Y Zabaldina, R Mazurets, S Khlopiak, ...
Journal of Optimization in Industrial Engineering 14 (Special Issue), 1-8, 2021
62021
Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків
ЗЮБ Ліщинський О. Л.
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 404 – 410, 2006
6*2006
Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послу
ЮБ Забалдіна
Культура народов Причорномор’я 3 (5), 83-86, 2004
52004
National brand of Ukraine
A Mazaraki, S Melnychenko, T Melnyk, T Tkachenko, A Hladkyi, S Bai, ...
42018
Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій
З Юлія
Формування ринкових відносин в Україні, 2011
4*2011
Формування івентивного портфелю туристичних дестинацій
ТАП Забалдіна Ю.Б.
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ, 2017
32017
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи
ЮБ Забалдіна
Ефективна економіка, 2013
32013
Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України
ЮБ Забалдіна, ЛО Коковський
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
32011
Інституалізація управління туристськими дестинаціями
З Юлія
Вісник Одеського національного університету 19 (3), 90-94, 2014
2*2014
Typology of regional market of tourist services of Ukraine
YB Zabaldina
Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini 4 (47), 125-130, 2005
22005
Аналіз процесів регіоналізації ринку туристичних послуг України
ЮБ Забалдіна
Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць 3 (197), 705-711, 2004
22004
The protected area as a tourism eco-brand
SV Melnychenko, HI Mykhaylichenko, YB Zabaldina, SS Kravtsov, ...
Journal of Geology, Geography and Geoecology 30 (1), 122-132, 2021
12021
The Brand Event Program in Tourism Development in Ukraine
HI Mykhailichenko, SS Kravtsov, YB Zabaldina
Бизнес информ, 168-178, 2020
12020
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста
МВ Босовська, ЮБ Забалдіна, ТП Дупляк, АВ Ткаченко
Інвестиції: практика та досвід, 16-22, 2017
12017
Planning of event portfolio for torism destination in post-quarantine period
Г МИХАЙЛІЧЕНКО, С КРАВЦОВ, Ю ЗАБАЛДІНА
SCIENTIA FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно-економічного …, 2020
2020
Івент-індустрія та туризм у світовій економіці
ЗЮБ Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, С. 55–63, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20