Юлія Забалдіна
Юлія Забалдіна
Київський національний торговельно-економічний університет, кафедра туризму та рекреації
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг туристичного підприємства: навч. посіб.
ЮБ Забалдіна
К.: Муз. Україна, 2002
492002
Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг
ЮБ Забалдіна
ЮБ Забалдіна, 2006
152006
Оцінка стану санаторно-курортного комплексу та його впливу на розвиток туристичної діяльності України
ОО Колесник
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 264-270, 2008
102008
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ДМ Стеченко, ЮБ Забалдіна
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
62006
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ЗЮ Стеченко Дмитро
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
62006
Типологія регіональних ринків туристичних послуг України
Ю ЗАбалдіна
Формування ринкових відносин в Україні, 125-130, 2005
52005
Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків
ЗЮБ Ліщинський О. Л.
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 404 – 410, 2006
4*2006
Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послу
ЮБ Забалдіна
Культура народов Причорномор’я 3 (5), 83-86, 2004
42004
Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України
ЮБ Забалдіна, ЛО Коковський
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
32011
Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій
З Юлія
Формування ринкових відносин в Україні, 2011
3*2011
Інституалізація управління туристськими дестинаціями
З Юлія
Вісник Одеського національного університету 19 (3), 90-94, 2014
2*2014
Маркетинг туристичних підприємств
ЮБ Забалдіна
навч. посіб./ЮБ Забалдіна.–Київ: Музична Україна, 2002
22002
Формування івентивного портфелю туристичних дестинацій
ТАП Забалдіна Ю.Б.
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ, 2017
12017
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи
ЮБ Забалдіна
Ефективна економіка, 2013
12013
Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичних дестинацій
ЖВГ Забалдіна Ю.Б., Дупляк Т.П.
Ефективна економіка, 2018
2018
Туристичні кластери: колективна монографія
КСС Забалдіна Ю.Б., Босовська М.В., Гладкий О.В., Жученко В.Г ...
2018
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста
МВ Босовська, ЮБ Забалдіна, ТП Дупляк, АВ Ткаченко
Інвестиції: практика та досвід, 16-22, 2017
2017
Інновінг у туризмі
ГОВ Забалдіна Ю.Б., Михайліченко Г.І., Босовська М.В.
2017
ТУРИЗМ УКРАЇНИ В ТУРБУЛЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Т Ткаченко, Ю Забалдіна
Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону …, 2015
2015
Туристські дестинації (теорія управління брендом)
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20