Юлія Забалдіна
Юлія Забалдіна
Київський національний торговельно-економічний університет, кафедра туризму та рекреації
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг туристичного підприємства: навч. посіб.
ЮБ Забалдіна
К.: Муз. Україна, 2002
542002
Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг
ЮБ Забалдіна
К.: Освіта, 2006
232006
Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг
ДМ Стеченко, ЮБ Забалдіна
Університетські наукові записки, 350-357, 2006
72006
Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків
ЗЮБ Ліщинський О. Л.
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 404 – 410, 2006
6*2006
Типологія регіональних ринків туристичних послуг України
Ю ЗАбалдіна
Формування ринкових відносин в Україні, 125-130, 2005
62005
Designing a Marketing Strategy for the Development of Industrial Tourism in the Region
B Danylyshyn, O Olshanska, Y Zabaldina, R Mazurets, S Khlopiak, ...
Journal of Optimization in Industrial Engineering 14 (1), 19-26, 2021
42021
Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій
З Юлія
Формування ринкових відносин в Україні, 2011
4*2011
Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послу
ЮБ Забалдіна
Культура народов Причорномор’я 3 (5), 83-86, 2004
42004
National brand of Ukraine
A Mazaraki, S Melnychenko, T Melnyk, T Tkachenko, A Hladkyi, S Bai, ...
doi: https://doi. org/10.21303/978-9949-7316-5-7, 2018
32018
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи
ЮБ Забалдіна
Ефективна економіка, 2013
32013
Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України
ЮБ Забалдіна, ЛО Коковський
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
32011
Інституалізація управління туристськими дестинаціями
З Юлія
Вісник Одеського національного університету 19 (3), 90-94, 2014
2*2014
Typology of regional market of tourist services of Ukraine
YB Zabaldina
Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini 4 (47), 125-130, 2005
22005
The brand event program in tourism development in Ukraine.
HI Mykhailichenko, SS Kravtsov, B Zabaldina Yu
Business Inform, 168-178, 2020
12020
Формування івентивного портфелю туристичних дестинацій
ТАП Забалдіна Ю.Б.
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ, 2017
12017
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста
МВ Босовська, ЮБ Забалдіна, ТП Дупляк, АВ Ткаченко
Інвестиції: практика та досвід, 16-22, 2017
12017
The protected area as a tourism eco-brand
SV Melnychenko, HI Mykhaylichenko, YB Zabaldina, SS Kravtsov, ...
Journal of Geology, Geography and Geoecology 30 (1), 122-132, 2021
2021
EMPLOYER BRANDING IN FORMATION OF THE INTELLECTUAL CAPITAL OF THE TOUR OPERATOR: THE CASE STUDY OF UKRAINE
H Mykhailichenko, S Kravtsov, S Melnychenko, N Vedmid, YZ Yu
Financial and credit activity: problems of theory and practice 4 (35), 356-366, 2020
2020
Івент-індустрія та туризм у світовій економіці
ЗЮБ Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, С. 55–63, 2020
2020
Planning of event portfolio for torism destinationin post-quarantine period
ZY Mykhailichenko Hanna, Kravtsov Sergiy
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, С. 36-47, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20