Підписатись
Пурська Ірина Степанівна
Пурська Ірина Степанівна
кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму, Львівський національний університет імені Івана
Підтверджена електронна адреса в lnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика: підручник
МП Мальська, ІС Пурська
К.: Центр учбової літератури, 2013
242013
Міжнародний маркетинг: навч. посіб.
ІС Пурська, МП Мальська, ЮС Занько
ІС Пурська., МП Мальська., ЮС Занько–К, 2012
142012
Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
ІС Пурська
Інститут регіональних досліджень НАН України, 2008
52008
Засади розвитку культурно-пізнавального та фестивального туризму Львова
С Білоус, Ю Масюк, А Красько, І Пурська
Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід/Матеріали …, 2019
32019
Методичні засади створення оптимальної міжнародної маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу
І Пурська
Вісник ЛНУ імені Івана Франка. Серія економічна. Випуск 39 (1), 454-459, 2008
32008
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук «Формування та реалізація міжнародних маркетингових стратегій на ринку туристичних послуг України»
ІС Пурська
Львів–2009, 0
2
Маркетингове забезпечення турів європейськими містами (на прикладі туроператора Аккорд-Тур, Львів)
Ю Зінько, І Пурська, М Хомич
Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід/Матеріали …, 2021
12021
Ризик-менеджмент в антикризовому управлінні діяльністю туристичних підприємств
І Пурська, С Білоус, А Красько, В Кравчук
Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід/Матеріали …, 2020
12020
Джерела фінансування інвестиційних проектів суб'єктами туристичної діяльності України
І Пурська, С Білоус
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2018
12018
Сутність міжнародного маркетингу та особливості його використання на підприємствах туристичного бізнесу
І Пурська
Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини, 256-262, 2008
12008
ЗНАЧЕННЯ АНАЛІЗУ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
І Пурська
Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід/Матеріали …, 2020
2020
Управління якістю надання туристичних послуг у містах Західного та Східного регіону України
СВ Білоус, ІС Пурська, АВ Дашковська
Комунальне господарство міст. Серія: Економічні науки, 52-63, 2018
2018
Technologies of tourism project management effectiveness increase in the framework of transboundary cooperation programme
IPI Zhuk
Archives of tourism, hospitality, and sport science 1, 121—134., 2017
2017
УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМИ ПРОЕКТАМИ В РАМКАХ ПРОГРАМИ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
ІЗ Жук, ІС Пурська
СЕКЦІЯ 2 ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, 525, 2017
2017
КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ ТУРИСТИЧНИХ ПРОЕКТІВ
І Пурська
Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід/Матеріали …, 2016
2016
КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ
I Purska
Вісник Львівського університету. Серія «Міжнародні відносини», 2016
2016
Організаційний механізм формування ефективної продуктової політики суб'єктів міжнародного туризму
І Пурська
Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини, 168-177, 2014
2014
Сучасні технології формування ефективної міжнародної комунікаційної політики в туристичній діяльності підприємств
І Пурська
Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини, 185-194, 2012
2012
Особливості дослідження соціально-культурного середовища в міжнародній маркетинговій діяльності туристичних підприємств
ІС Пурська
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2011
2011
Роль державної політики у розвитку в’їзного туризму на підприємствах туристичного бізнесу
І Пурська
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008
2008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20