Подписаться
Olha Fert, Ольга Ферт
Olha Fert, Ольга Ферт
Ivan Franko National University of Lviv, Львівський національний університет імені Івана Франка
Подтвержден адрес электронной почты в домене lnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Освітній та соціальний компоненти комплексного підходу до організації інклюзивного простору
О Ферт
Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Україні: комплексний підхід, 22, 2017
9*2017
Гіперактивна дитина в школі
ОГ Ферт
Стратегії корекції поведінки та, 2017
72017
Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді
ОГ Ферт
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, 2014
52014
Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності: метод. рекоменд.
О Ферт
Для оформлення обкладинки використано джерела 1, 2012
52012
Inclusion of children with mental disabilities as an educational problem
O Fert
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne 3 (4), 293-300, 2017
32017
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА ЗАСОБАМИ ABA-ТЕРАПІЇ
О Ферт, Н Воробей
Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали ІV, 167, 2021
22021
TĖVŲ VAIDMUO, UGDANT VAIKUS, TURINČIUS AKTYVUMO IR DĖMESIO SUTRIKIMĄ, INKLIUZINIO UGDYMO KONTEKSTE UKRAINOJE.
O Fert
Special Education 2 (40), 2019
12019
Формування інклюзивної освітньої політики як основний інструмент успішного залучення дітей з особливими освітніми потребами до умов загальноосвітнього середовища
О Ферт
Вища освіта України, 191-194, 2018
12018
Основні закономірності диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі
ОГ Ферт
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 370-379, 2017
12017
Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі
ОГ Ферт
Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2017
12017
Вплив просвітницької діяльності в середовищі педагогів на диференціацію навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх закладах та формування інклюзивної …
О Ферт
Матеріали науково-практичного семінару «Диференційоване оцінювання та …, 2011
12011
The main aspects of pedagogical support of children with ADHD, including children with doble exclusivity–gifted children with ADHD
O Fert
2023
Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Російські воєнні злочини–від документування до покарання»
СВ Адамович, НМ Саветчук, ВВ Книш
Law & Society, 2022
2022
АЗІЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
R Holub, O Fert
SWorldJournal, 56-61, 2022
2022
ОСОБЛИІОСТІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
О Ферт, Р Голуб
Перспективи та інновації науки, 2022
2022
КОРЕКЦІЯ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ
О Ферт, Г Анастасія
Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали ІV, 158, 2021
2021
Influence of self-esteem on relationships in inclusive educational environment1
V Siniov
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne 7 (2), 155-168, 2021
2021
Parenting Issues in Educating Children with ADHD in the Context of Inclusive Education in Ukraine
O Fert
SPECIALUSIS UGDYMAS/SPECIAL EDUCATION 2 (40), 45-72, 2020
2020
Чинники диференційованого підходу до дітей із гіперактивністю та дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі
О Ферт
2020
Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі
ОГ Ферт
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20