Освітній та соціальний компоненти комплексного підходу до організації інклюзивного простору О Ферт Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Україні: комплексний підхід, 22, 2017 | 9* | 2017 |
Гіперактивна дитина в школі ОГ Ферт Стратегії корекції поведінки та, 2017 | 7 | 2017 |
Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді ОГ Ферт Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, 2014 | 5 | 2014 |
Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності: метод. рекоменд. О Ферт Для оформлення обкладинки використано джерела 1, 2012 | 5 | 2012 |
Inclusion of children with mental disabilities as an educational problem O Fert Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne 3 (4), 293-300, 2017 | 3 | 2017 |
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА ЗАСОБАМИ ABA-ТЕРАПІЇ О Ферт, Н Воробей Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали ІV, 167, 2021 | 2 | 2021 |
TĖVŲ VAIDMUO, UGDANT VAIKUS, TURINČIUS AKTYVUMO IR DĖMESIO SUTRIKIMĄ, INKLIUZINIO UGDYMO KONTEKSTE UKRAINOJE. O Fert Special Education 2 (40), 2019 | 1 | 2019 |
Формування інклюзивної освітньої політики як основний інструмент успішного залучення дітей з особливими освітніми потребами до умов загальноосвітнього середовища О Ферт Вища освіта України, 191-194, 2018 | 1 | 2018 |
Основні закономірності диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі ОГ Ферт Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 370-379, 2017 | 1 | 2017 |
Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі ОГ Ферт Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2017 | 1 | 2017 |
Вплив просвітницької діяльності в середовищі педагогів на диференціацію навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх закладах та формування інклюзивної … О Ферт Матеріали науково-практичного семінару «Диференційоване оцінювання та …, 2011 | 1 | 2011 |
The main aspects of pedagogical support of children with ADHD, including children with doble exclusivity–gifted children with ADHD O Fert | | 2023 |
Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Російські воєнні злочини–від документування до покарання» СВ Адамович, НМ Саветчук, ВВ Книш Law & Society, 2022 | | 2022 |
АЗІЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ R Holub, O Fert SWorldJournal, 56-61, 2022 | | 2022 |
ОСОБЛИІОСТІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ О Ферт, Р Голуб Перспективи та інновації науки, 2022 | | 2022 |
КОРЕКЦІЯ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ О Ферт, Г Анастасія Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали ІV, 158, 2021 | | 2021 |
Influence of self-esteem on relationships in inclusive educational environment1 V Siniov Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne 7 (2), 155-168, 2021 | | 2021 |
Parenting Issues in Educating Children with ADHD in the Context of Inclusive Education in Ukraine O Fert SPECIALUSIS UGDYMAS/SPECIAL EDUCATION 2 (40), 45-72, 2020 | | 2020 |
Чинники диференційованого підходу до дітей із гіперактивністю та дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі О Ферт | | 2020 |
Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі ОГ Ферт | | 2020 |