Follow
Olena Nifatova
Olena Nifatova
Sumy National Agrarian University
Verified email at snau.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Assessing the effects of socially responsible strategic partnerships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine
L Ganushchak-Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova
Oeconomia Copernicana 9 (4), 715-730, 2018
582018
Making use of competitive advantages of a university education innovation cluster in the educational services market
I Gryshchenko, L Ganushchak–Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova, ...
European journal of sustainable development 10 (2), 336-336, 2021
532021
Use of key indicators to monitor sustainable development of rural areas
VG Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, N Fastovets, ...
Global journal of environmental science and management 6 (2), 175-190, 2020
312020
Application of international energy efficiency standards for energy auditing in a University buildings
VG Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, P Dudko, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 5 (4), 501-514, 2019
282019
Managing a project of competitive-integrative benchmarking of higher educational institutions
GY Lyudmyla, S Valeriia, N Olena
Восточно-Европейский журнал передовых технологий 3 (3 (87)), 38-46, 2017
272017
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ВГ Щербак, ГО Холодний, ОВ Птащенко, ОМ Бихова, ГА Холодный, ...
ХНЕУ, 2013
252013
Using a sharing-platform to prevent a new outbreak of COVID-19 pandemic in rural areas
VG Shcherbak, I Gryshchenko, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 7 (2), 155-170, 2021
232021
Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками
ОМ Бихова, ЕМ Быхова
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014
172014
Methodological framework for integrated business structures branding development in Ukraine
L Ganushchak-Yefimenko, VG Shcherbak, OM Kolodiziev, R Rafał
152019
Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку: наукове видання
ПА Орлов, НМ Лисиця, ГО Холодний, ТІ Притиченко, СІ Косенков, ...
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
152015
Роль бренда в организации интегрированных маркетинговых коммуникаций
ЕМ Быхова
Бизнес Информ, 191-193, 2012
152012
Активізація політики інноваційного розвитку через утворення інноваційних кластерів як форми державно-приватного партнерства
OM Nifatova, MS Shkoda
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2017
142017
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні
ОМ Бихова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2016
142016
Agro-sphere determinants of green branding: eco-consumption, loyalty, and price premium
Y Danko, O Nifatova
Humanities and Social Sciences Communications 9 (1), 1-9, 2022
132022
Брендинг у системі інтегрованих структур бізнесу: теорія, методологія, практика: монографія
О Ніфатова
Вінниця: ТОВ «Нілан–ЛТД, 2017
132017
Бенчмаркінг інтегрованих структур бізнесу
ОМ Ніфатова
Проблемы экономики, 217-222, 2017
132017
& Martynov, A.(2021). Making Use of Competitive Advantages of a University Education Innovation Cluster in the Educational Services Market
I Gryshchenko, L Ganushchak–Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova, ...
European Journal of Sustainable Development 10 (2), 336-336, 0
13
Strategic approach to managing the risk of the company's business portfolio
LM GANUSHCHAK-EFIMENKO, MS SHKODA, ОM NIFATOVA
Management 27 (1), 111-118, 2018
122018
Шляхи підвищення ефективності управління персоналом готельно-ресторанного бізнесу
ОМ Ніфатова, КЛ Ковальова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2018
122018
The assessment of corporate social responsibility at Ukrainian banks
V Shcherbak, О Nifatova, M Kuzheliev, O Erkes, O Mylashko
Banks and Bank Systems 14 (3), 140, 2019
112019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20