Підписатись
Устенко Інна Андріївна
Устенко Інна Андріївна
доцент, Одеський національний технологічний університет
Підтверджена електронна адреса в ontu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Modern technology of production and strategy of promotion of new cereal products on ukrainian consumer market
M Mardar, А Yegorova, I Ustenko, М Stateva, М Cherevaty
Харчова наука і технологія, 89-99, 2018
62018
Значимість маркетингових досліджень при розробці нових продуктів оздоровчого призначення
М Мардар, І Устенко
Одеська національна академія харчових технологій, 2015
42015
Використання принципів НАССР для забезпечення якості та безпечності продуктів на підприємствах роздрібної торгівлі
МР Мардар, ІА Устенко, ОА Кручек, А Макарь
Scientific Works 48, 2015
42015
Технологія збагачених відновлених соків з м’якоттю
І Устенко
Харчові технології-2006: тези ІІ міжнарод. наук.-практ. конф., с. 12, 2006
42006
APPLICATION OF HACCP PRINCIPLES FOR QUALITY AND SAFETY IN THE DEVELOPMENT OF GRAIN PRODUCTS OF WELNESS PURPOSE
M Mardar, I Ustenko, A Macari, R Znachek
Annals. Food Science and Technology 18 (2), с. 138 - 144, 2017
32017
Застосування SWOT-аналізу при розробці та просуванні збагачених напоїв
ІА Устенко
Восточно-Европейский журнал передовых технологий 2 (10 (74)), 25-31, 2015
32015
Маркетингові дослідження ринку продукції з сурімі
ІА Устенко, МР Мардар, СА Памбук
Агросвіт, 37-43, 2015
32015
Збагачення соковмісних напоїв харчовими волокнами
ІА Устенко, АТ Безусов, ЛМ Тележенко
Наукові праці / ОНАХТ 1 (28), С. 66–70., 2006
32006
The Formation of Consumer Preferences to Functional Food Products
М Mardar, I Ustenko, L Agunova, R Znachek, D Zhygunov
SCIENTIFIC WORKS OF UNIVERSITY OF FOOD TECHNOLOGIES 64 (1), 324-331, 2017
22017
Application of Swot Analysis in the Development and Promotion of Enriched Drinks
І Ustenko
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 2 (10), 25-31, 2015
22015
Оцінка якості фруктових соків
ІА Устенко
Зб. тез першої Всеукр. наук.–практ. конф., С. 186–187, 2010
22010
Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів локальних виробників
МР Мардар, ІА Устенко
Агросвіт, 10-20, 2021
12021
Сучасні методи просування товарів
МР Мардар, ГМ Лозовська, ІА Устенко
12018
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПОБАЖАНЬ ПРИ ВИБОРІ МОЛОЧНО-СОКОВИХ КОКТЕЙЛІВ MARKETING RESEARCH OF CONSUMER WISHES WHEN CHOOSING MILK COCKTAIL WITH JUICE
ІА Устенко
ГЛОБАЛЬНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, 608, 2015
1*2015
Проектування нового зернового продукту у відповідності до споживчих переваг
МР Мардар, ДО Жигунов, ІА Устенко
Технологический аудит и резервы производства 2 (6 (22)), 67-72, 2015
12015
Збагачені напої на основі фруктових та овочевих наповнювачів
ІА Устенко
12014
Стратегічний аналіз для удосконалення маркетингової стратегії продуктового ритейлу
МР Мардар, ІА Устенко
Агросвіт, 23-32, 2022
2022
MARKETING SUBSTANTIATION, ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC CHARACTERISTICS OF SMALL BUSINESS IN THE PROVISION OF HOTEL SERVICES
С Памбук, І Устенко, М Мардар
Financial and credit activity problems of theory and practice 4 (39), 439-450, 2021
2021
Стратегічний розвиток локальних продуктів Одеського регіону
МР Мардар, ІА Устенко
2020
Управління самостійною роботою студента в освітньому DIGITAL-середовищі
ІА Устенко, СЛ Масанський, МР Мардар
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20