Подписаться
Хрупович Світлана
Хрупович Світлана
Західноукраїнський національний університет, West Ukrainian National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств
СЄ Хрупович
862005
Економічне оцінювання та моделювання системи управління збутовою діяльністю підприємств
СЄ Хрупович
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2011
532011
Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
522009
Інструменти управління креативним маркетингом
ІНР Хрупович С.Є.
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 138-142, 2020
452020
Застосування інструментів інтернет-маркетингу під час просування продукції на ринках В2В
Є Хрупович
Вісник Хмельницького національного університету, 204-209, 2019
442019
Контекстна реклама: метрики і КРІ
НР Іванечко, СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник 61 (6), 79-84, 2019
412019
Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 34-38, 2006
372006
Використання теорії ігор при вивченні суспільно-економічної поведінки української молоді
СЄ Хрупович, НЮ Мариненко
Економіка і управління, 76, 2017
332017
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Маркетинг і цифрові технології 5 (1), 17-26, 2021
302021
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: навчальний посібник для студентів усіх форм навчання напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», спеціальності: 076 …
СЄ Хрупович
282017
Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу
СЄ Хрупович, РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Галицький економічний вісник 74 (1), 163-170, 2022
242022
Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
ТМ Борисова, СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник 68 (1), 159-165, 2021
212021
Marketing communication policy of local authorities as a tool for forming the image of municipal service providers
Т Борисова, Г Монастирський, С Хрупович, В Чайківська
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (43), 306-315, 2022
202022
Інтеграція маркетингових досліджень з технологіями віртуальної реальності на основі штучного інтелекту
СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2023
112023
Студії креативного маркетингу: електронний навч. посібник
С Хрупович, Ю Процишин
Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021
82021
Фінансова спроможність бюджетів об’єднаних територіальних громад
СЄ Хрупович, СЕ Хруповыч, ТВ Подвірна, ТВ Подвирна
82017
Теоретичні основи збутової діяльності підприємств. Розробка моделі системи управління збутом пивоварних підприємств
СЄ Хрупович
Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку …, 2016
82016
Особливості формування та реалізації цінової політики підприємства
СЄ Хрупович
Актуальні питання, 1, 2015
52015
Моделювання та прогнозування маркетингу
СЄ Хрупович
42022
Розвиток проектного фінансування як банківського продукту в Україні
СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2016
42016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20