Проблеми активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ Т Тернавська | 18 | 2006 |
Формування пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін ТА Тернавська ступеня канд. пед. наук: 13.00. 09/ТА Тернавська, 2009 | 17 | 2009 |
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін Т Тернавська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 101-107, 2008 | 10 | 2008 |
Дидактичні засади формування індивідуальноособистісного стилю пізнавальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів ІВ Дорохіна Кривий Ріг.–2012.–235 с, 0 | 9 | |
Інтерактивні методи соціально-педагогічної роботи та ефективність їх використання в діяльності ЦСССДМ Y Zhurat, T Ternavska, H Fesun, T Kanivets ScienceRise: Pedagogical Education, 42-46, 2020 | 5 | 2020 |
Вивчення розвитку невербальної креативності як складової пізнавальної активності студентів університету ТА Тернавська Проблеми емпіричних досліджень у психології.—Вип 1, 10-16, 0 | 5 | |
Дослідження пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін ТА Тернавська Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО …, 2010 | 3 | 2010 |
Актуальність онлайн платформ у формуванні інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти ТА Тернавська, ЛБ Шведова Ломжа: Республіка Польща, 2023 | 2 | 2023 |
Професійна освітня траєкторія вчителя у формуванні природничо-математичних компетентностей учнів в умовах військової дійсності ТА Тернавська, ІА Волощук АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 56-62, 2022 | 2 | 2022 |
Розвиток пізнавального інтересу майбутніх фахівців дошкільної освіти на початковому етапі навчання Ю Журат Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 48-58, 2017 | 2 | 2017 |
Комунікативні аспекти реалізації неформального та інформального навчання здобувачів вищої освіти на період воєнного стану ТА Тернавська, ІА Волощук Кропивницький: ЛА НАУ, 2023 | 1 | 2023 |
Research of the phenomenon of professional burnout of employees of the socio-pedagogical sphere TA Ternavska Educational Dimension 4, 162-170, 2021 | 1 | 2021 |
Дистанційне навчання у період карантину: переваги та недоліки T Ternavska, Y Zhurat Наукові записки. Серія" Психолого-педагогічні науки"(Ніжинський державний …, 2020 | 1 | 2020 |
Interactive methods of social and pedagogical work and the efficiency of their use in the community service centers for families, children and youth activity Y Zhurat, T Ternavska, H Fesun, T Kanivets ScienceRise: Pedagogical Education 3 (36), 42-46, 2020 | 1 | 2020 |
Ефективний стиль роботи менеджера в сучасній соціально-педагогічній сфері ТА Тернавська, ВВ Кошолап Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2019 | 1 | 2019 |
Соціально-педагогічні концепції підтримки сімей, які мають дітей з особливими потребами Т Тернавська Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 286-296, 2018 | 1 | 2018 |
Волонтерська діяльність як шлях до професійного самовизначення майбутнього соціального працівника Т Тернавська Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 149-159, 2017 | 1 | 2017 |
Формування ефективної комунікації майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення практичних дисциплін Т Тернавська Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 106-115, 2016 | 1 | 2016 |
Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей ТА Тернавська Educational Dimension 37, 174-177, 2013 | 1 | 2013 |
Педагогічна етика у формуванні пізнавальних стилів студентів педагогічних спеціальностей ТА Тернавська Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2013 | 1 | 2013 |