Подписаться
Середа Наталія Миколаївна, Тошина Наталія Миколаївна  (Sereda Nataliia),
Середа Наталія Миколаївна, Тошина Наталія Миколаївна (Sereda Nataliia),
Херсонський державний аграрно-економічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене ksaeu.kherson.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Перспективи післявоєнного відновлення сфери туризму в Україні
НМ Середа, А Моца, С Шевчук
Економіка та суспільство, 2022
812022
Маркетингова стратегія діяльності підприємства
НМ Тошина
Сучасні наукові дослідження-2006 24, 62-63, 2006
142006
Optimization of Agri-Food Supply Chain in a Sustainable Way Using simulation Modeling
AR Nataliia Sereda, Viktoria Vostrikova, Oleksandra Kononova, Sergey Kravchenko
International Journal of Computer Science and network Security 21 (3), 245-256, 2021
13*2021
Механізми стабілізації ринку молока і молокопродукції України в умовах обмеженості ресурсів
НМ Тошина
Наука молода. Збірник наукових праць молодих вчених Тернопільського …, 2008
13*2008
Organization and management of the development of ecological tourism in a circular economy
O Hutsaliuk, I Bondar, N Sereda, O Babych, I Shchoholieva
International Journal of Computer Science and network Security, 2021
102021
Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльності
СВМ Тошина, Наталія Миколаївна, Пальчук Оксана Володимирівна
Поліум, 2008
102008
Дослідження ринку авіаперевезень та формування маркетингової логістичної стратегії авіапідприємств
НМ Тошина
Збірник наукових праць Донецького інституту ринку та соціальної політики …, 2010
62010
Особливості самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи
НМ Середа
Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні інформаційні …, 2010
6*2010
Концептуальний підхід формування стратегії підприємства
НМ Середа
Бізнес- навігатор., 134-138, 2010
62010
Концептуальний підхід до формування стратегії підприємства [Електронний ресурс]
НМ Тошина
Бізнес-навігатор.–Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum …, 0
6
Конкурентоспроможність продукції як вирішальний фактор комерційного успіху на ринку
НМ Тошина
Бізнес–навігатор, 2004
52004
Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності компанії
Ф Середа, Бурцева
МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ІНТЕРНАУКА». Серія: «Економічні науки» 1 (№9 …, 2020
4*2020
Новітній маркетинговий напрямок в бізнесі: франчайзинг та його особливості
НМ Середа
Бізнес- навігатор. Серія: Економіка і підприємництво, 151-155, 2009
42009
Маркетингова туристична діяльність в логістичних потоках
НМ Середа
Науковий вісник льотної академії. Збірник наукових праць., 22-29, 2021
32021
Маркетинговий підхід та стратегічна спрямованість в діяльності авіакомпаній
НМ Середа
Бізнес-навігатор, 116-120, 2019
32019
Умови формування ефективної стратегії авіапідприємства на основі принципів TQM
НМ Середа
НАУКОВИЙ ВІСНИК ЛЬОТНОЇ АКАДЕМІЇ. СЕРІЯ: ЕКОНОМІКА, МЕНЕДЖМЕНТ ТА ПРАВО …, 2019
22019
Особливості міжнародного туризму та тенденції розвитку авіаційної галузі
НМ Середа
Глобальні та національні проблеми економіки, 445-448, 2017
22017
Маркетинговий інноваційний напрямок бізнес-орієнтованого підприємства
НМ Середа
Кропивницький: ЛА НАУ, 2021
12021
Особливості та умови формування ринку молока та молочної продукції в Україні
НМ Тошина
Кримський науковий центр НАН України і МОН України, 2005
12005
Проблеми еластичності попиту і пропозиції на ринку молочної продукції України
НМ Тошина
12004
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20