Підписатись
Olena Gladka, PhD
Olena Gladka, PhD
Independent researcher
Підтверджена електронна адреса в khadi.kharkov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Defining personnel marketing strategies
O Gladka, V Fedorova
Business: Theory and Practice 20, 146-157, 2019
192019
Development of conceptual bases of the employee life cycle within an organization
O Gladka, V Fedorova, Y Dohadailo
Business: Theory and Practice 23 (1), 39–52-39–52, 2022
152022
Процес реалізації маркетингу персоналу на підприємстві
O Kryvoruchko, O Gladka
Экономика транспортного комплекса, 18-27, 2012
122012
ВСТАНОВЛЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ" МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ"
ОМ Криворучко, ОІ Гладка
Экономика транспортного комплекса, 5-16, 2012
92012
Застосування грейдингу при формуванні привабливості компенсаційного пакету роботодавця
ОІ Гладка
Вісник економіки транспорту і промисловості, 275-280, 2013
82013
Обгрунтування змісту комплексу маркетингу персоналу
ОІ Гладка
Вісник економіки транспорту і промисловості, 343-348, 2012
52012
The implementation of the marketing personnel in the enterprise, Ekonomika transportnoho kompleksu [Economics of transport sector], Vol. 20
OM Kryvoruchko, OI Hladka
ukr) 1, 281-286, 2012
42012
Встановлення сутності привабливості підприємства як роботодавця
ОІ Гладка
Экономика транспортного комплекса, 76-87, 2015
32015
Оцінка внутрішньої привабливості підприємства як роботодавця
ОМ Криворучко, ОІ Гладка
Экономика транспортного комплекса, 104-116, 2014
32014
Обґрунтування та вибір напрямів реалізації маркетингу персоналу підприємства
ОМ Криворучко, ОІ Гладка
Бізнес Інформ, 338-344, 2013
32013
Vstanovlennja sutnostі ponjattja «marketing personalu».[Establishing the essence of the concept of «personnel marketing»]
OM Krivoruchko, OІ Gladka
Ekonomіka transportnogo kompleksu, 5-16, 2012
32012
Обґрунтування факторів формування привабливості підприємства як роботодавця
ОІ Гладка
Вісник економіки транспорту і промисловості, 215-219, 2012
32012
Сутність та Порівняльна характеристика внутрішнього та зовнішнього маркетингу персоналу
ОІ Гладка
Экономика транспортного комплекса, 143-155, 2015
22015
Визначення привабливості підприємства як роботодавця/ОІ Гладка
О Гладка
Materialy IX mezinarodni vedecko-prakticka konference «Veda a vznik-2012 …, 0
2
Обоснование концепции маркетинга персонала
ОМ Криворучко, ОІ Гладка
Экономика транспортного комплекса, 5-14, 2016
12016
Контроль маркетинга персонала на предприятии
ЕИ Гладкая
Экономика транспортного комплекса, 145-155, 2014
12014
Оцінка привабливості підприємства як роботодавця на ринку праці
ОІ Гладка
Економіка транспортного комплексу: збірник наукових праць.–Х.: ХНАДУ, 62-73, 2013
12013
Обоснование и выбор направлений реализации маркетинга персонала предприятия
ОН Криворучко, ЕИ Гладкая
Бизнес Информ, 338-344, 2013
12013
ОБОСНОВАНИЕ ФАКТОРОВ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
ВА Федорова, ЕИ Гладкая
ECONOMICS, MANAGEMENT, LAW: SOCIO-ECONOMIC ASPECTS OF DEVELOPMENT, 181-184, 2016
2016
Встановлення вагомості факторів привабливості роботодавців для випускників ВНЗ України
ОІ Гладка
Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20