Підписатись
Liliia Pan
Liliia Pan
National University of Kyiv Mohyla Academy
Підтверджена електронна адреса в ukma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Збалансована система показників (Balanced Scorecard-BSc) як інструмент ефективного управління стратегією організації
Л Пан
Науковi записки. Нацiональний унiверситет" Києво-Могилянська Академiя …, 2003
602003
Управління обіговими коштами підприємницьких структур
ЛВ Пан
Фінанси України, 96-99, 2000
372000
Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу
Л Пан, О Абрамович
322008
Organizational immunity to corruption: Building theoretical and research foundations
A Stachowicz-Stanusch
IAP, 2010
292010
Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії
ЛВ Пан
Збірник наукових праць професорсько-викладацького складу і аспірантів …, 2007
242007
Збалансована система показників як інструмент ефективного управління стратегією організації
ЛВ Пан
Наукові записки 21, 59, 2003
162003
Роль дослідження середовища функціонування вищого навчального закладу у системі управління
Л Пан
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003
122003
Концепція управління знаннями як новий напрям менеджменту організацій
Л Пан, Н Сисенко, О Абрамович
102004
Інтегральні маркетингові комунікації (IMC) як новий інструмент управління бізнесом
ЛВ Пан
Юбилейная научно-практическая конференция [«Теория и практика экономики и …, 2008
92008
Вплив культури на рівень економічної свободи і міжнародну комерційну діяльність
Л Пан, Н Романченко
82008
Збалансована система показникiв як iнструмент ефективного управлiння стратегiєю органiзацiї
Л Пан
Науковi записки 21, 56, 2003
72003
Стратегія управління персоналом як ключовий фактор забезпечення конкурентоздатності організації
ЛВ Пан
Стратегія економічного розвитку України: наук. зб.–Вип 1 (8), 442-446, 2002
7*2002
Значение внедрения стандартов социальной ответственности для украинского бизнеса
Л Пан
62010
Способи покращення захисту інформації на ринку інформаційних продуктів та послуг в Україні
Л Пан
62010
Сучасні тенденції формування іміджу компаній в Україні
ЛВ Пан
Экономика и управление, 46-52, 2008
62008
Середовище функціонування організації як основна категорія стратегічного управління
Л Пан
62002
Джерела поповнення та ефективність використання оборотних коштів промисловості
ЛВ Пан
Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.07. 01, 2001
62001
Особливості створення систем стратегічного моніторингу на українських підприємствах
ЛВ Пан
НТУУ" КПІ", 2009
52009
Стратегічний моніторинг як підсистема стратегічного управління підприємством
Л Пан, Н Романченко
52008
Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем
Л Пан
42008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20