Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку ЮЮ Савченко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 12, 2014 | 52 | 2014 |
ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ФИЗИЧЕСКИЕ ПРАКТИКУМЫ В УСЛОВИЯХ ОТКРЫТОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ЦИКЛЕ ЕСТЕСТВЕННОНАУЧНЫХ ДИСЦИПЛИН. Теоретические аспекты НВ Калачев Общество с ограниченной ответственностью Издательский дом Московского …, 2011 | 35* | 2011 |
Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової школи ВО Киричук, НВ Лук'янчук, НА Климова, ОА Ковальова, ЮЮ Савченко Інститут обдарованої дитини, 2014 | 15 | 2014 |
Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенню ЮЮ Савченко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 13, 2015 | 5 | 2015 |
Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів Т Грицишина, Ю Савченко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 16-23, 2018 | 2 | 2018 |
Тренінгові заняття, що підвищують рівень сформованості комунікативної компетентності обдарованих старшокласників ЮЮ Савченко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 81-86, 2013 | | 2013 |
Програми з соціально-комунікативного розвитку учнів НВ Лук'янчук, ЮЮ Савченко Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2013 | | 2013 |