Подписаться
Наталія Олександрівна Юдіна, Yudina Nataliia https://orcid.org/0000-0002-1545-8730
Наталія Олександрівна Юдіна, Yudina Nataliia https://orcid.org/0000-0002-1545-8730
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, канд. психол. наук,
Подтвержден адрес электронной почты в домене pnpu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Розвиток мотивації навчання молодших школярів у процесі вивчення інтегрованих курсів
НО Юдіна
, Центр. ін-т післядиплом. пед. осв. АПН України], Київ, 2003, 20 с. В …, 2003
192003
Дослідження особливостей полімотивації студентів
НО Юдіна
Наука і освіта, 143-148, 2014
142014
Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів
ММ Тесленко, НО Юдіна
Психологія і особистість, 118-127, 2018
92018
Усвідомлена саморегуляція навчальної діяльності студентів як проблема сучасної психології
НО Юдіна, ММ Тесленко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні …, 2017
92017
Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності
ЛГ Перетятько, НО Юдіна
Психологія і особистість, 146-154, 2017
82017
Особливості структури мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні
НО Юдіна
82008
Особливості полімотивації студентів різних форм навчання
НО Юдіна
Наукові студії із вікової та практичної психології/авт. кол. НО Гончарова …, 2018
62018
Особливості копінг-стратегій у чоловіків і жінок під час воєнного стану
N Myshko, T Titova, M Teslenko, N Udina
Психологія і особистість, 115-127, 2022
52022
Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища
N Iudina, O Zinchenko
Психологія і особистість 1 (2), 234-243, 2016
42016
Діагностика особливостей мотивації навчання студентів
НО Юдіна
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12, 252-257, 0
4
Порівняльний аналіз мотивів спілкування дошкільників з різним ступенем емоційного захоплення спільною діяльністю
N Yudina
Психологія і особистість, 159-169, 2021
32021
Дослідження полімотивації студентів у контексті теорії багатовимірної особистості
НО Юдіна, РМ Білоус
Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2017
32017
Схильність до емоційного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти із різним стажем роботи
N Yudina
Психологія і особистість, 227-237, 2021
22021
Особливості мотивації спілкування у підлітків з різним типом комунікативного реагування
N Yudina
Психологія і особистість, 177-188, 2020
22020
Адміністративно-правове регулювання організації та проведення азартних ігор: постановка проблеми
Н ЮДІНА
Law. State. Technology, 35-39, 2024
12024
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
Н Юдіна, А Харченко
Молодий вчений, 49-52, 2023
12023
PREDISPOSITION TO EMOTIONAL BURNOUT OF PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS TEACHERS WITH DIFFERENT WORK EXPERIENCE.
N Yudina
Psychology & Personality 1 (19), 2021
12021
Порівняльне дослідження мотивації студентів навчальних закладів різного рівня освіти
L Peretiatko, N Yudina
Психологія і особистість, 148-164, 2019
12019
Формування стресостійкості як чинник самоефективності особистості в ситуації невизначеності
ММ Тесленко, ЛГ Перетятько, НО Юдіна
1
ДОСВІД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ У АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОМУ РЕГУЛЮВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ АЗАРТНИХ ІГОР
Н ЮДІНА
Law. State. Technology, 75-80, 2024
2024
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20